تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲

توضیح سخنگوی موسسه اعتباری عسکریه درباره میزان

مدیر روابط عمومی و سخنگوی موسسه اعتباری عسکریه در خصوص اظهارات اخیر برخی نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه این موسسه متولی رسیدگی به مشکلات و بدهی های موسسه میزان است.
کد خبر: ۵۲۷۳

اخبار معاصر: این روزها مردم از دست موسسات غیرمجاز فریادشان به هواست و هر از چندگاهی نیز برای دادخواهی حق و حقوقشان منتظر تصمیمات مسولان می مانند مسولانی که فقط با عنوان برخورد می کنیم ازکنار این موسسات می گذرند.

اما این بار داستان کمی فرق می کند بحث پرداخت مطالبات مردم از یک موسسه غیرمجاز به اسم میزان است که یکی تایید و دیگری تکذیب می کند.

این گزارش می افزاید قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران چند روز پیش خبر از پرداخت مطالبات مردم از موسسه میزان توسط مؤسسه عسکریه داده است موضوعی که هنوز اعلام نشده واکنش موسسه عسگریه را به دنبال داشته است.

همچنین دهقانی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بانک مرکزی این موضوع را به موسسه عسگریه اهاله داده و توافق صورت گرفته که این موسسه مبالغ کمتر از ۱۰ میلیون سپرده را بلافاصله پرداخت نماید.

توضیح سخنگوی موسسه اعتباری عسکریه درباره میزان

حجه الاسلام امیر رضا خلیلی ، مدیر روابط عمومی و سخنگوی موسسه اعتباری عسکریه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اظهارات اخیر برخی نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه این موسسه متولی رسیدگی به مشکلات و بدهی های موسسه میزان اعلام شده است، گفت: مطمئناً اگر خبری در این خصوص مطرح شده باشد، باید از سوی سایت بانک مرکزی و به طبع سایت موسسه عسکریه به مردم اعلام شود.

به گزارش اخبار بانک، وی افزود: برهمین اساس اولین و معتبرین خبر در این خصوص باید از سوی بانک مرکزی اعلام شود و تا هنگامی که بانک مرکزی در این باره اظهار نظر جدی نداشته باشد، ما نمی توانیم موضعی در این موضوع اعلام کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرداغ

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز