تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
بازیگر نوجوان سریال "دردسرهای عظیم":

دوست ندارم حرفه اصلی ام فقط بازیگری باشد/بازیگری کار سختی است + تصاویر

"محمدمهدی مطلبی سلماسی" نوجوانی است که با حضور در مجموعه دردسرهای عظیم و بازی در نقش "نوید" بازی خوبی ارائه داد و مورد پسند و توجه بینندگان مجموعه قرار گرفت.
کد خبر: ۵۲۹


دوست ندارم حرفه اصلی ام فقط بازیگری باشد/بازیگری کار سختی است + تصاویر
اخبار معاصر: "محمدمهدی مطلبی سلماسی" نوجوانی است که با حضور در مجموعه دردسرهای عظیم و بازی در نقش "نوید" بازی خوبی ارائه داد و مورد پسند و توجه بینندگان مجموعه قرار گرفت.

محمدمهدی 13 سال دارد و امسال به کلاس هفتم می رود.

سلماسی در مورد ورود خود به عرصه تلوزیون گفت: پدر من از دوستان صمیمی "مهران مهام" است. زمانی که پدر آقای مهام فوت کرده بود؛ پدرم برای عرض تسلیت به دیدن او رفت و مرا هم با خودش برد. همسر مهران مهام با دست اشاره به من کرد و گفت: من که مخاطب تلوزیون هستم از چهره این پسر خوشم آمده و فکر می کنم برای بازیگری مناسب باشد. آقای مهام هم نگاه دقیقی به من کرد و گفت: چون اهل پارتی نیستم یک روز به دفترم بیا و تست بازیگری بده اگر قبول شدی در سریالی که میسازم از تو استفاده می کنم.

چند روز بعد من به دفتر مهران مهام رفتم و در آنجا بازیگران بزرگ و مشهوری بودند که من در برابر آنها خجالت می کشیدم.

دوست ندارم حرفه اصلی ام فقط بازیگری باشد/بازیگری کار سختی است + تصاویر


آن روز "برزو نیک نژاد" هم آنجا بود و از من پرسید: به بازیگری علاقه داری؟ من هم گفتم: بله به بازیگری علاقه مندم و خواستم بیشتر توضیح بدهم که برزو نیک نژاد گفت: توضیح بیشتر لازم نیست تو قبول هستی.

وی افزود: بازی در کنار بازیگران معروف و هنرمندانی مثل جواد عزتی، الناز حبیبی، مریم سعادت و ... برایم افتخارآمیز بود و در مدت همکاری خیلی چیزها از آنها یاد گرفتم.

این بازیگر نوجوان گفت: جواد عزتی وقتی در هنگام تمرین دیالوگ و یا بازی احساس می کرد مشکل دارم به من کمک می کرد تا دیالوگها را حفظ کنم و رفتارم طبیعی باشد.
دوست ندارم حرفه اصلی ام فقط بازیگری باشد/بازیگری کار سختی است + تصاویر
وی اضافه کرد: دوستی خوب است که انسان را به راه راست هدایت کند و اگر امتیازاتی دارد آن را به رخ دیگران نکشد و غمخوار و غمگسار دوستش باشد.

مطلبی افزود: بازیگری کار بسیار سختی است به عنوان مثال یک شب پدرم به مکان فیلم برداری تلفن کرد و پرسید کار فیلمبرداری کی تمام می شود؟ و من با قاطعیت گفتم تا یک ساعت دیگر. اما همان شب فیلم برداری هشت ساعت دیگر طول کشید.

این بازیگر نوجوان گفت: یک پلان را ده مرتبه فیلمبرداری می کردند و خسته می شدم اما به خاطر علاقه ای که به بازیگری دارم صبورانه سختی های کار را تحمل می کردم.

وی افزود: دوست ندارم حرفه اصلی ام فقط بازیگری باشد و می خواهم در کنار بازیگری شغل دیگری داشته باشم تا از نظر مالی زیاد لطمه نخورم.

مطلبی ادامه داد: موقع پخش سریال مردم وقتی مرا می دیدند با کنجکاوی می پرسیدند ادامه داستان چه می شود؟ بچه متعلق به لطیف است یا خیر؟ یا ابراز علاقه می کردند تا با من عکس بیاندازند.

از کلاس اول دبستان درسهایم خوب بود و هر سال با نمرات عالی قبول می شدم و اگر احساس می کردم بازی در این مجموعه موجب شود تا به درسم لطمه بخورد هرگز بازی در آن را قبول نمی کردم.
و پدرم هم که نسبت به درسهایم حساس است اجازه چنین کاری را به من نمیداد.

وی افزود: به نوجوانهایی که علاقه مند به بازیگری هستند توصیه می کنم؛ بازیگری کاری مشکل است و اگر به بازیگری علاقه مند هستند؛ اگر می توانند در برابر سختی های کار مقاومت کنند وارد این کار شوند.
دوست ندارم حرفه اصلی ام فقط بازیگری باشد/بازیگری کار سختی است + تصاویر



بازیگر نقش نوید در سریال دردسرهای عظیم گفت: روزنامه و مجله زیاد مطالعه می کنم تا از حوادث ایران و دنیا باخبر شوم و معتقدم هر نوجوانی باید از اخبار و ماجراهای محیط زندگی خودش خبر داشته باشد.

دوست ندارم حرفه اصلی ام فقط بازیگری باشد/بازیگری کار سختی است + تصاویر
مطلبی در پایان افزود: مشوق اصلی خود در عرصه بازیگری را پدرش دانست و گفت: از پدرم بابت زحماتی که برای من کشید ممنونم . از پدرم آموختم اینکه هرگز دروغ نگویم بدقولی نکنم و انسان های خوب و شایسته را دوست داشته باشم.


انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز