تهران ۶.۹۹° كمينه ۵.۷۹°  بیشینه ۶.۹۹°
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر:

سیستم‌های هشدار سریع 3 برابر شود

با توجه به اینکه گسل‌های شهر تهران در حال فعالیت است انتظار می‌رود سیستم هشدارهای سریع از وضعیت فعلی 3 برابر شود.
کد خبر: ۵۳۲۷
سیستم‌های هشدار سریع 3 برابر شوداخبار معاصر: محمد سالاری در دویستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران به زلزله اخیر در افغانستان و عرض تسلیت برای جانباختگان این حادثه اشاره کرد و گفت: باید سیستم هشدار سریع زلزله در اطراف تهران مورد بررسی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: گسل‌های تهران در حال فعالیت هستند و باید سیستم‌های هشدار سریع در وضعیت فعلی سه برابر شود.

سالاری اظهار کرد: باید از شهرداری تهران به دلیل اینکه گزارش‌های لازم را درخصوص پروژه شهید هرندی ارائه می‌دهد استقبال کرد و توانسته است در حوزه‌های مختلف ورود پیدا کند و در بعضی مواقع نیز موفق بوده است و قطعا اگر همکاری شهرداری نباشد خیلی از اتفاقات در حوزه‌های مختلف صورت نمی‌گیرد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی گفت: بنده برای شخصیت حقیقی آقای چمران احترام خاصی قائل هستم ولی در گذشته روند اداره جلسه بر این مبنا بود که بیش از 5 نفر تذکر می‌دادند و اگر روند جلسه یکنواخت بود بنده هیچ وقت دست بالا نمی‌بردم.

سالاری افزود: با توجه به اینکه ساخت بیمارستان هسته‌ای در کمیسیون معماری و شهرسازی مطرح شده است لذا بنده می‌خواستم از کمیسیون خود دفاع کنم و باید توضیحاتی را ارائه می‌دادم.

وی یادآور شد: ساخت بیمارستان هسته‌ای در برنامه پنجم آمده است و در این برنامه به پادگان قلعه‌مرغی (بوستان ولایت) اشاره شده است. که بر اساس آن رویکرد شهر تهران باید به عنوان شهری در مقیاس ملی و بین‌المللی باشد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی خاطر نشان کرد: ساخت بیمارستان هسته‌ای در جنوب شهر تهران نشان از توجه شهرداری به مناطق کم برخوردار است و قطعا ساخت بیمارستان از فضای سبز بوستان ولایت که مورد تاکید است کاسته نخواهد شد.

انتهای پیام/
منبع:میزان
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز