تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°

۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

انتحاری نجران به تازگی آزاد شده بود+عکس

تروریست سعودی که خود را در مسجدی در نجران منفجر کرد، به تازگی از زندانی در عربستان آزاد شده بود.
کد خبر: ۵۳۷۰
اخبار معاصر:  روزنامه "المرصد" به نقل از "فهد الحارثی" از نزدیکان "سعد الحارثی" تروریستی که خود را در نجران منفجر کرد، اظهار داشت: سعد با آغاز بحران سوریه در سال 2011 کار خود را رها کرد و به سوریه رفت.
















وی افزود: سعد که عضو ارتش آزاد بود در یکی از درگیری‌ها مجروح شد و حدود 4 ماه توان حرکت نداشت ولی پس از بهبود به صفوف ارتش آزاد بازگشت.

روزنامه الحیات چاپ لندن درباره سعد الحارثی خاطرنشان کرد که یکی از دوستان وی که از اعضای داعش در عراق بود از او خواست که ارتش آزاد را ترک کند و به داعش ملحق شود؛ به همین دلیل الحارثی یکی از نخستین کسانی بود که پس از پیدایش داعش به آن پیوست.

پس از پیوستن الحارثی به داعش تماسها با او قطع شد تا اینکه خبرهایی در خصوص کشته شدن او در عراق منتشر شد و در نهایت دوستان و خانواده کاملا او را فراموش کردند. اما اعلام اسم او در بیانیه وزارت کشور عربستان به عنوان عامل حمله انتحاری به مسجدی در نجران، همه را غافلگیر کرد. این درحالی است که هیچکس خبری از او در عربستان نداشت.

روزنامه الحیات فاش کرد، الحارثی اخیرا از طریق لبنان به عربستان بازگردانده شده و مدتی در زندان بود؛ ولی پس از طی کردن دوره بازپروری طی ماه های اخیر آزاد شده بود.

روزنامه "عکاظ" عربستان هم به نقل از منابع خاص خود اعلام کرد، الحارثی قبلا کارمند آموزش و پرورش بود ولی بعد از آغاز  بحران سوریه کار خود را ترک کرد زیرا آن را "حرام" می دانست.

این تروریست سعودی دوشنبه گذشته مسجدی در شهرک "دحضه" در استان نجران را هدف قرار دارد که بر اثر آن 2 نفر کشته شدند.

انتهای پیام/

منبع: العالم/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز