تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
ادعای پایگاه آرا نیوز؛

ورود 1100 مبارز عراقی به حلب به فرمان ژنرال قاسم سلیمانی+ سند

به ادعای سایت آرا نیوز، منابع نظامی در استان حلب از ورود 1100 مبارز عراقی به فرمان سردار قاسم سلیمانی خبر دادند.
کد خبر: ۵۴۱۴
اخبار معاصر : منابع نظامی در استان حلب سوريه روز سه شنبه مدعی شدند حدود 1100 نفر از مبارزان شیعی بنا به دستور مستقیم ژنرال قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران وارد این استان شدند.
در گزارشی که پایگاه انگلیسی زبان "مرصد،" منتشر کرد، این مبارزان عراقی از نیروهای گردان "ابوالفضل العباس" معرفی شدند. این گردان در جنوب دمشق برای دفاع از مقام حضرت زینب مستقر است.
این پایگاه به نقل از یک منبع نظامی دولت سوریه در حلب تصریح کرد: مبارزان گردان ابوالفضل العباس به نزدیک روستای خناصر رسیده اند. در ادامه این گزارش آمده است: با وجود آنکه نیروهای عراقی بسیاری در استان حلب حضور دارند، بیشتر آنها در منطقه "صافره " واقع در جنوب شرقی این استان مستقر شده اند و منتظر صدور فرمان از سوی ایرانی ها و مستشاران نظامی روس هستند.

ورود 1100 مبارز عراقی به حلب به فرمان ژنرال قاسم سلیمانی+ سند

طبق گزارش پایگاه "مرصد،" مبارزان "جنبش نجبای عراق" اعلام کرده اند آماده حمله جدیدی به استان حلب هستند. احتمال می رود حمله پیش رو در شمال حلب و به خصوص در دو شهر شیعه نشین "نبل" و "الزهرا" که از سوی معارضان محاصره شده است، انجام شود.

این در حالی است که ایران فقط از کمک مستشاری به سوریه خبر می دهد؛ اما مداخله نظامی مستقیم ایران در سوریه، زاییده ذهن رسانه هاست و از سوی مقامات کشورمان هرگز تأیید نشده است.


انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز