تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°

۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲

شاهزاده سعودی خواستار امضای معاهده امنیتی بین عربستان و اسرائیل شد

شاهزاده سعودی در اظهاراتی خواستار امضای معاهده امنیتی بین رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی به منظور مقابله با محور مقاومت شد.
کد خبر: ۵۴۸۳
اخبار معاصر:  "ولید بن طلال" در گفت وگو با روزنامه کویتی القبس با بیان اینکه عربستان برای مقابله با ایران و نفوذ آن در منطقه باید با تل‌ آویو معاهده امنیتی مشترک امضا کند، مدعی شد: ایران به دنبال سرنگونی آل‌ سعود است.

شاهزاده سعودی خواستار امضای معاهده امنیتی بین عربستان و اسرائیل شد

او در این گفت وگو با اشاره به اینکه مقامات سعودی باید راهبرد و سیاست های خود در قبال ایران را تغییر دهند، گفت: با توجه به تحولات اخیر در منطقه به ویژه در سوریه و عملیات نظامی ناگهانی روس ها در این کشور، باید برای مقابله با ایران و نفوذ آن در منطقه، عربستان و اسرائیل معاهده دفاعی- امنیتی مشترک با یکدیگر امضا کنند. 
 
این شاهزاده سعودی همچنین با اشاره به تحولات اخیر فلسطین، گفت: با قدرت در کنار اسرائیل برای مقابله با انتفاضه مردم فلسطین می ایستم و تمام تلاشم را برای به شکست کشاندن هرگونه طرحی که در آن اسرائیل محکوم شناخته شود را انجام می دهم. 
 شاهزاده سعودی خواستار امضای معاهده امنیتی بین عربستان و اسرائیل شد
"ولید بن طلال" ادامه داد: برای مقابله با محور ایران، روسیه و حزب الله باید روابط میان عربستان و اسرائیل بیش از پیش مستحکم شود.
انتهای پیام/
منبع: میزان
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز