تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۴.۷۹°
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

قتل رقیب عشقی

جدال دو مجرم سابقه‌دار برای ازدواج با یک زن- که او هم مانند آنها از مجرمان سابقه‌دار در زمینه سرقت و موادمخدر بود- به قتل رقیب عشقی انجامید.
کد خبر: ۵۶۲۱

اخبار معاصر: در ساعت 16 مورخه 12 تیر 94 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در خیابان شوش شرقی- کوچه تن زاده به کلانتری 159 بی سیم اعلام شد.

با حضور عوامل کلانتری و بررسی های اولیه مشخص شد فردی بنام داوود ( 35ساله ) بر اثر اصابت ضربات چاقو به قسمت سینه به قتل رسیده و ضارب از محل متواری شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با حضور کارآگاهان اداره دهم در محل جنایت مشخص شد که درگیری منجر به قتل در حیاط یک واحد مسکونی صورت گرفته و لذا به تحقیق از صاحبخانه پرداختند.

صاحب خانه بنام معصومه در اظهارات اولیه مدعی شد که دو نفر-قاتل و مقتول- در داخل کوچه درگیر شده بودند؛ من نیز با توجه به صدای درگیری از خانه بیرون آمده بودم تا ببینم در داخل کوچه چه خبر است که ناگهان آن دو نفر درگیری خود را به داخل حیاط خانه من کشاندند و یک نفر از آنها دیگری را با چاقویی که در گوشه حیاط خانه افتاده بود به قتل رساند در حالی که من هیچکدام از آنها را نمی شناختم.

با توجه به اظهارات معصومه ( 45 ساله ) کارآگاهان اداره دهم ضمن انجام هماهنگی با مقام قضایی، معصومه را دستگیر و جهت انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

در همان تحقیقات اولیه و با بررسی سوابق معصومه مشخص شد که وی از مجرمان سابقه دار با 7 سابقه دستگیری است که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف همچون درگیری با مأموران، سرقت، نگهداری اموال مسروقه، راه اندازی خانه فساد و ... دستگیر و روانه زندان شد است؛ همزمان و با بررسی سوابق مقتول مشخص شد که او نیز دارای سابقه دستگیری به اتهام سرقت و مواد مخدر است.

با توجه به سوابق معصومه و تحقیقات پلیسی بعمل آمده مبنی بر تردد مقتول به خانه معصومه، بار دیگر تحقیقات از معصومه در دستور کار قرار گرفت؛ این بار معصومه که در برابر اطلاعات دقیق کارآگاهان چاره ای جز بیان حقیقت نداشت، ضمن معرفی قاتل به تشریح زمان درگیری قاتل و مقتول پرداخت.

معصومه در اظهارات جدیدش به کارآگاهان گفت: من و داوود از چندی پیش تصمیم گرفته بودیم که با یکدیگر ازدواج کنیم اما قاتل بنام سیروس که بواسطه خرید و فروش موادمخدر با وی آشنا شده بود و از چندی پیش به من اظهار علاقه می کرد با اطلاع از این خبر، از من خواست تا از این تصمیم منصرف شده و حتی ارتباط خود با داوود را قطع کنم اما من تصمیم خودم را برای ازدواج با داوود گرفته بودم.

پس از آن، سیروس همیشه مرا تحت نظر داشت و حتی مرا تعقیب می کرد تا مانع از ملاقات من و داوود شود تا اینکه در روز درگیری، [با اطلاع از حضور داوود در خانه] به منزل من آمد و در حیاط خانه با داوود درگیر شد؛ در حین درگیری، سیروس با چاقویی که در گوشه حیاط افتاده بود ضربه ای را به سمت داوود پرتاب کرد و به سرعت از محل متواری شد؛ داوود نیز روی زمین افتاد. بلافاصله به داخل کوچه آمده و از همسایگان درخواست کمک کردم و ...

با شناسایی دقیق قاتل بنام «سیروس . ع» ( 34 ساله ) و بررسی سوابق وی مشخص شد که او نیز مانند معصومه و مقتول از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت و موادمخدر است که پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش در منطقه دروازه غار متواری شده بود.

اقدامات پلیسی جهت شناسایی مخفیگاه متهم ادامه داشت تا سرانجام مخفیگاه متهم در غرب کشور شناسایی شد.

کارآگاهان اداره دهم با اخذ نیابت قضایی به غرب کشور اعزام شده و موفق به دستگیری سیروس در مورخه 7 آبان 94شدند؛ سیروس پس از انتقال به اداره دهم با تأیید اظهارات معصومه، صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح «سیروس . ع» مبنی بر ارتکاب قتل عمد، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر شد و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


انتهای پیام/

منبع:فارس

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز