تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۳.۷۹°

۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

صدها کیلومتر مربع از خاک عراق از لوث داعش پاک شد

نخست وزیر عراق تاکید کرد عراقی‌ها با وجود بحران مالی، صدها کیلومتر مربع از خاک کشورشان را از اشغال گروه‌ تروریستی تکفیری داعش آزاد کردند.
کد خبر: ۵۷۱۳
اخبار معاصر: الفرات گزارش داد: حیدرالعبادی نخست وزیر عراق امروز در سخنانی اظهار داشت با چالش بزرگی درباره چگونگی ادامه هزینه‌های بالای دولت و هزینه‌های جنگ و حمایت از پیروزی‌ها روبرو هستیم، اما با وجود بحران مالی، به پیروزی‌های بزرگی دست یافتیم و صدها کیلومتر مربع را در بیجی و پالایشگاه آزاد کردیم.

ادامه پیشروی نیروهای  امنیتی به سوی مرکز الرمادی

فرماندهی عملیات الانبار هم تاکید کرد نیروهای امنیتی در حال پیشروی به سمت مرکز الرمادی هستند.

سرلشکر اسماعیل المحلاوی فرمانده عملیات الانبار گفت نیروهای امنیتی با عبور از پل البوفراج به سمت مرکز شهر الرمادی پیشروی می‌کنند.

المحلاوی افزود نیروهای امنیتی عراق از پشتیبانی گسترده هوایی برخوردار هستند و توپخانه ارتش و موشک‌اندازها هم مخفیگاه‌های داعش را هدف قرار می‌دهند.

این در حالی است که عبدالامیر الخزرجی معاون فرمانده عملیات ویژه یگان مبارزه با تروریسم اعلام کرد عملیات آزادسازی الرمادی پس از دو روز وقفه به دلیل شرایط بد آب و هوایی از سرگرفته شده است و نیروهای امنیتی از تمام محورها در حال پیشروی به سمت مرکز شهر هستند.

شورای شهرستان الخالدیه هم از برقراری مقررات منع آمد و شد در این شهرستان همزمان با ازسرگیری عملیات آزادسازی شهر الرمادی از اشغال تروریست‌های داعشی خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز