تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°

۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
غرق شدن تونل‌ها و سنگرها در الرمادی و فلوجه

سیل داعشی‌ها را فراری داد

همزمان با خنثی شدن حمله تروریست‌های تکفیری به الکرمه با گاز سمی، منابع عراقی از غرق شدن تونل‌ها و سنگرهای داعشی‌ها در پی بارش باران‌های سیل‌آسا خبر دادند.
کد خبر: ۵۷۶۹
سیل داعشی‌ها را فراری داد

اخبار معاصر: نیروهای داوطلب مردمی عراق، حمله تروریست‌های  داعشی در الکرمه را دفع کردند.

یک منبع در نیروهای داوطلب مردمی گفت این نیروها حمله تروریست‌های داعشی را که از گاز کلر استفاده کرده بودند، در الکرمه دفع کردند.

این منبع افزود نیروهای داوطلب مردمی توانستند حمله داعشی‌ها به کبیشات در الکرمه را دفع کرده و خسارت‌های زیادی به آنها وارد کنند.

به گفته این منبع، تروریست‌های داعشی در این حمله از گاز سمی کلر استفاده کردند.

غرق شدن تونل‌ها و سنگرهای داعشی‌ها در فلوجه و الرمادی در پی بارش‌های سیل‌آسا

تروریست‌های تکفیری داعش در پی بارش شدید باران و غرق شدن تونل‌هایی حفر شده از سوی آنها در اطراف شهرهای فلوجه و الرمادی به مناطق مسکونی گریخته‌اند.

بر اساس گزارش‌هایی که منابع وابسته به نیروهای داوطلب مردمی در فیسبوک منتشر کرده‌اند، آب‌های ناشی از بارندگی‌های شدید، تمام تونل‌ها و سنگرهایی را که داعشی‌ها در اطراف فلوجه و الرمادی حفر کرده بودند، غرق کرده است به طوری که داعشی‌ها به داخل مناطق مسکونی دو شهر فرار کرده‌اند.

رسانه‌های عراقی پیشتر اعلام کرده بودند بارش شدید باران سبب از بین رفتن صدها بمب و انفجار ده‌ها منزل بمب‌گذاری شده در مناطقی شده بود که داعشی‌ها با هدف جلوگیری از پیشروی نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی، کارگذاشته بودند.

مناطق مختلف عراق شاهد بارش شدید باران در هفته گذشته بود که سبب غرق شدن خیابان‌ها و برخی محله‌های بغداد و برخی استان‌ها شده بود.



انتهای پیام/

منبع:تسنیم

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز