تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۳.۷۳°  بیشینه ۱۳.۹۹°

۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

۳۳ داعشی در الانبار کشته شدند

مرکز فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه‏ای از کشته شدن ۳۳ نفر از عناصر داعش و خنثی کردن ۴۷ بمب و انهدام ۵ خودروی بمب گذاری در عملیات نیروهای عراقی طی ۲۴ ساعت گذشته در مناطق مختلف استان الانبار خبر داد
کد خبر: ۵۷۷۶
اخبار معاصر: مرکز فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه‎ای اعلام کرد که نیروهای مستقر در محور شمالی استان الانبار عملیاتی را در منطقه «البوفراج» انجام دادند که در پی آن ۱۵ تروریست کشته و ۲۷ بمب نیز خنثی شد.

در ادامه این بیانیه آمده است که نیروهای عراقی طی ۲۴ ساعت گذشته عملیاتی را در منطقه «الحمیره» شهر الرمادی نیز انجام دادند و در آن ۹ بمب را خنثی و یک منزل مسکونی بمب گذاری شده را منفجر کردند.

به گزارش پایگاه خبری السومریه‎نیوز، فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که یک سرباز عراقی نیز در این عملیات کشته و دو نیروی الحشد الشعبی نیز در منطقه البوفراج زخمی شدند.

نیروهای محور جنوبی نیز در منطقه «البوفلیس» عملیاتی را انجام دادند و یک خودروی تروریست‎ها مجهز به دوشکا را منهدم کردند.

در این عملیات‎ها نیروی هوایی ارتش عراق نیز مشارکت داشت و با انجام چندین سورت پروازی علیه مواضع داعش از نیروهای عراقی پشتیبانی کرد. نیروهای سرویس ضد تروریسم عراق نیز با کمک نیروی هوایی اقدام به پاکسازی مناطق «الشراع» و «۷ کیلو» در غرب الرمادی مرکز استان الانبار کردند.

در ادامه بیانیه آمده است که نیروهای پلیس فدرال عراق نیز در منطقه «ام شفعیه» واقع در شمال شهرستان بلد عملیاتی را اجرایی کردند که در آن تعداد بمب خنثی و منازل بمب گذاری شده منفجر شدند.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز