تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
بعد از سرمربی نوبت صحبت به دستیاران او رسید

آقای کفاشیان! به دستیاران کی‌روش هم تذکر کتبی دهید

این طور که پیش می‌رود، گویا لازم است که رئیس فدراسیون فوتبال به دستیاران سرمربی پرتغالی تیم ملی هم تذکر کتبی بدهد.
کد خبر: ۵۸۴۷
آقای کفاشیان! به دستیاران کی‌روش هم تذکر کتبی دهید

اخبار معاصر: دعواها پایانی ندارد؛ تذکرات اثرگذار نیست و گویا کادر فنی تیم ملی فوتبال تذکرات علی کفاشیان را هم مثل حرف‌هایش شوخی گرفته‌اند. بعد از اینکه رئیس فدراسیون فوتبال روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد به کارلوس کی‌روش در خصوص صحبت‌هایش تذکر داده‌ایم، سرمربی پرتغالی تیم ملی بعد از جلسه امروز با کفاشیان به این مسئله اذعان کرد. کی‌روش گفت که دستور کتبی دارد که دیگر بدون اجازه رئیس فدراسیون فوتبال مصاحبه‌ای نکند اما در عین حال که این صحبت‌ها را مطرح می‌کرد، باز هم علیه علیرضا اسدی صحبت کرد.

صحبت‌های کی‌روش علیه دبیرکل فدراسیون فوتبال همچنان نیش و کنایه‌دار بود. اینکه «از صحبت‌های اسدی خنده‌ام می‌گیرد»، «صحبت‌های او می‌تواند برنده جوک سال شود» یا «اسدی کارمند فدراسیون فوتبال است»؛ این نشان می‌دهد که تذکر کتبی کفاشیان روی سرمربی پرتغالی تیم ملی تأثیری نداشته و کی‌روش با تلطیف صحبت‌های خود، باز هم به صحبت علیه اسدی ادامه داد، البته قضیه به همین‌جا ختم نمی‌شود و نه تنها کی‌روش، بلکه دستیاران او هم موضع تندی علیه دبیرکل فدراسیون فوتبال دارند.

پس از اینکه روز گذشته علی کفاشیان اعلام کرد به کی‌روش تذکر کتبی داده‌ایم، نوبت به اوسیانو کروز، دن گاسپار و مارکار آقاجانیان رسید تا صحبت‌هایی را علیه اسدی مطرح کنند. صحبت‌هایی که شاید قرار بود خود کی‌روش آنها را به زبان بیاورد، اما به دلیل محدودیتی که برای او ادر نظر گرفته شد در دل نماند و به زبان دستیارانش آمد تا موضع سرمربی پرتغالی تیم ملی به شکل دیگری منتقل شود.

اینجا باید به یک نکته توجه کرد. اینکه اگر خود کارلوس کی‌روش تذکر کتبی می‌گیرد و دستور دارد قبل از مصاحبه‌ها با رئیس فدراسیون فوتبال هماهنگ کند، پس چنین مسئله‌ای باید برای دستیاران او هم در نظر گرفته شود. این درست که کروز، گاسپار و آقاجانیان شخصیتی مستقل دارند، اما در حال حاضر زیر نظر کارلوس کی‌روش و برای تیم ملی فوتبال ایران کار می‌کنند، پس باید تابع قوانینی باشند که در فدراسیون فوتبال و برای سرمربی تیم ملی وضع شده است.

مسئله دیگری هم وجود دارد. کی‌روش و دستیارانش تأکید دارند که اسدی نمی‌تواند درباره مسائل فنی صحبتی کند و اگر هم صحبتی است، باید با خود او در میان گذاشته شود. پس در چنین شرایطی چرا دستیاران کی‌روش هم فقط وظیفه رسیدگی به مسائلی فنی تیم ملی را دارند، در مسائل مدیریتی از جمله ارجاع اسدی به کمیته اخلاق صحبت می‌کنند. شاید نیاز باشد که رئیس فدراسیون فوتبال به دستیاران کی‌روش هم تذکری جدی بدهد.



انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز