تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
نورمحمدی:

شکست سال قبل را جبران می‎کنیم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار با ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که تیمش درصدد جبران شکست سال قبل است.
کد خبر: ۵۸۵۷
می‌خواهیم شکست سال قبل را جبران کنیماخبار معاصر: رضا نورمحمدی در خصوص دیدار فردا با ذوب‌آهن در مرحله یک‌ چهارم نهایی جام حذفی به گفت: بازی بسیاری سختی را مقابل تیم باکیفیت ذوب‌آهن درپیش داریم. آنها واقعا فوتبال را خوب بازی می‌کنند و هماهنگی خاصی دارند. تیم ما شرایط مناسبی دارد و برای جبران شکست سال قبل در جام‌حذفی به اصفهان می‌رویم. امیدوارم درنهایت برنده بازی باشیم و راهی مرحله بعد شویم.

وی درباره شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در لیگ امسال اظهار داشت: آن بازی که شرایط خاصی داشت و همه دیدند چقدر فرصت‌های گلزنی را از دست دادیم. باید چهار گل به ذوب‌آهن می‌زدیم و از طرفی اشتباهات داوری وحشتناک بود. داستان این بازی متفاوت است و برای حذف ذوب‌آهن به اصفهان می‌رویم.

نورمحمدی خاطرنشان کرد: بازی آسانی نداریم. یحیی گل‌محمدی مربی بزرگی است و تیم خوبی ساخته است. او پرسپولیس را به‌خوبی می‌شناسد، ولی ما تلاش می‌کنیم تا با پیروزی در این مسابقه، با شرایطی مناسب به تعطیلات لیگ برتر برویم.

مدافع پرسپولیس در خصوص شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: ما باید مدعی باشیم و امیدوارم مثل بعضی از بازی‌های قبلی بدشانس نباشیم. تیم ما با این فوتبال نشان داده که شانس قهرمانی دارد و امیدوارم در ادامه خودمان را به بالای جدول بکشیم.

نورمحمدی در خصوص شایعه بازگشت محمد نوری به پرسپولیس گفت: من از بحث بازگشت نوری بی‌اطلاع هستم و در این مورد هم با خودش صحبت نکردم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز