تهران ۱۲.۶۲° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
حسن عباسی:

استکبارستیزی ملت ایران تا قیامت ادامه دارد

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز ایران افزود: وجه اصلی مسلمانی ما در استکبارستیزی، مقاومت، تسلیم ناپذیری و ایستادگی جانانه در برابر مظاهر کفر و ظلم در عالم و مظهر اصلی آن آمریکای جهانخوار است
کد خبر: ۵۹۶۴
استکبارستیزی ملت ایران تا قیامت ادامه خواهد داشتاخبار معاصر:حسن عباسی سه شنبه شب در همایش استکبارستیزی دانشجویان بسیجی استان یزد گفت: استکبارستیزی ملت ایران ریشه عمیق عقلانی و قرآنی دارد و تا قیامت ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز ایران افزود: آیات قرآنی فراوانی وجود دارد که همگان را به استکبار ستیزی و مقابله با دشمنان تشویق می کند.

وی ادامه داد: تبری و تولی از اصول مهم و مسلم دین مبین اسلام است که باید همواره مسلمانان و ملت قهرمان ایران در عصرهای مختلف به آن عنایت خاصی داشته باشند.

این مسئول اظهار داشت: مقدمه یک جامعه توحیدی همان برائت از کفار و مشرکان عالم و در زمان کنونی کفر جهانی به سرکردگی دنیای غرب و بخصوص آمریکا و اسرائیل غاصب است.

عباسی خاطرنشان کرد: وجه اصلی مسلمانی ما در استکبار ستیزی ، مقاومت ، تسلیم ناپذیری و ایستادگی جانانه در برابر مظاهر کفر و ظلم در عالم و مظهر اصلی آن آمریکای جهانخوار است.

وی ادامه داد: بدون شک تنها دشمن واقعی آمریکا در سطح عالم ایران مقتدر اسلامی است که از لحاظ شرعی و عقلی به مبارزه خود ادامه می دهد و هیچگاه سر آشتی و سازگاری به آنها ندارد.

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز ایران تاکید کرد: استکبار ستیزی هدف مهم و اصلی تمامی انبیای الهی در طول تاریخ بوده است و باید این هدف مقدس همچنان با قوت استمرار داشته باشد.

عباسی گفت: دنیای استکباری به سرگردگی آمریکا امروز در منطقه خاورمیانه و جهان با حمایت از تکفیریها و داعش به اسم دین و در راستای تضعیف ارزش های الهی فعالیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: آل سعود و دیگران تنها با حمایت مادی و معنوی غرب و بخصوص شیطان بزرگ آمریکا است که از هیچ جنایتی علیه حامیان اسلام ناب محمدی (ص) دریغ نمی ورزند.

این مسئول گفت: امروز تمام غرب و عالم کفر برای مهار انقلاب مقدس اسلامی در تلاش است و تاکنون علیرغم فعالیت های گسترده به اهداف شوم خود نرسیده است.

عباسی با گرامیداشت یوم الله 13 آبان به نقش دانشجویان و دانش آموزان در مسائل مختلف انقلاب اسلامی و حادثه این روز اشاره کرد و بر تداوم کفر ستیزی تاکید کرد.

وی یادآور شد: دانشجویان باید در جنبش نرم افزاری و تولید علم فعالیت کنند که بدون شک مبارزه اصلی با دنیای استکباری در عصر کنونی همان بیداری و مقاومت و تلاش مضاعف است.

این همایش توسط بسیج دانشجویی و با حضور 500 نفر از دانشجویان مراکز آموزش عالی استان یزد برگزار شد.

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز