تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
خاکسار:

فدراسیون کاراته هنوز هم پاداش تیم بانوان را نداده است

ملی‌پوش کاراته بانوان گفت: ابتدا قرار بود 50 میلیونی که مسئولان ورزش و جوانان به تیم دادند را قبل از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیای بدهند اما این اتفاق هنوز هم نیفتاده است.
کد خبر: ۵۹۸۰
فدراسیون کاراته هنوز هم پاداش تیم بانوان را نداده استاخبار معاصر: طراوت خاکسار عنوان کرد: ابتدا قرار بود پاداشی که مسئولان ورزش و جوانان به تیم بانوان داده بودند قبل از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا پرداخت شود که این اتفاق نیفتاد و بعد از آن نیز گفتند بعد از اعزام پرداخت می‌شود که بازهم این اتفاق نیفتاد. آخرین مرتبه نیز قول داده‌ بودند اول ماه جاری این کار انجام شود که باز هم هیچ مبلغی پرداخت نشد.

وی ادامه داد: این حدس را می‌زنیم که این مبلغ خرج شده و اصلا پولی در میان نیست که بخواهند به ما بدهند، البته در همان زمان نیز گفتند بچه‌های کاتا و مربیان نیز از این 50 میلیون تومان سهم دارند و ما هم قبول کردیم و هیچ مشکلی نداشتیم. قرار بود این مبلغ ما بین نفرات تقسیم شود که تا امروز این اتفاق نیفتاده است.

ملی‌پوش 55 کیلوگرمی تیم کاراته بانوان اظهار داشت: به هر صورت این پاداش پرداخت نشده اما دست از تمرینات نکشیدم و خودم را برای رقابت‌های جهانی اتریش آماده می‌کنم، البته اگر شرایط برای حضور در میدان‌هایی همچون مسابقات کاراته‌ وان‌ها میسر شود، قطعا می‌توانیم به آمادگی بهتری برای حضور در رقابت‌های جهانی برسیم.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز