تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
رضایی:

شروط ۹ گانه مورد نظر رهبری نصب‌العین دولت قرار گیرد

دبیر مجمع تشخیص در حاشیه مراسم ۱۳ ‌آبان گفت: نامه رهبری حکم یک منشور رفتاری را برای دولت دارد و تخطی از آن هرگز قابل بخشش نیست.
کد خبر: ۶۰۰۷
شروط ۹ گانه مورد نظر رهبری نصب‌العین دولت قرار گیرداخبار معاصر: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی به مناسبت سالروز 13 آبانماه، حضور یافت.

وی گفت: انقلاب ما به نفع دانش‌آموز و دانشجوی انقلابی، مسلمان، مومن و علاقمند به آرمان‌های امام(ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون است.

رضایی افزود: این جمعیت عظیم که امروز در مراسم سیزدهم آبان شرکت کرده‌اند، مردمی ظلم‌ستیز هستند که هرگز زیربار استبار و زورگویی نخواهند رفت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال دیگری در مورد نامه مقام معظم رهبری خطاب به رئیس‌جمهور در مورد نحوه اجرای برجام، گفت: شرایط باید به نحوی تعیین شود و فرآیند ارجای برجام باید به صورتی به پیش برود که شروط 9 گانه مورد نظر مقام معظم رهبری نصب‌العین دولت قرار گیرد.

وی افزود: این نامه حکم یک منشور رفتاری را برای دولت در رابطه با اجرای برجام و ایفای تعهدات از سوی ایران در قضیه هسته‌ای دارد و تخطی از آن هرگز قابل بخشش نیست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پاسخ به سوالی دیگری در رابطه با مصوبه اخیر این مجمع در مورد مسئله اموال و دارایی‌های مسئولان گفت: این مسئله قطعا به طور جدی دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز