تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۹.۷۹°
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

بلاتر راهی بیمارستان شد

رئیس فیفا که این روزها از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم است، راهی بیمارستان شد.
کد خبر: ۶۱۵۷
سپ بلاتراخبار معاصر: طبق اعلام وکیل سپ بلاتر؛ رئیس فیفا برای انجام برخی معاینات و تست‌های پزشکی راهی بیمارستان شده است. به گفته ریچارد کولن، بلاتر به دلیل فشار روانی زیاد و استرس که بی‌ارتباط با جنجال‌های چند وقت اخیر فیفا و متهم شدن وی به فساد در این سازمان نبوده، زیر نظر پزشکان قرار گرفته اما انتظار می‌رود که به زودی به خانه‌اش برگردد.

بلاتر 79 ساله که 18 سال مسند ریاست فیفا را در اختیار داشته است، چندی پیش از سوی کمیته اخلاق فیفا برای 90 روز فعالیتش به حالت تعلیق درآمد تا شایعاتی که درباره احتمال دست داشتن وی در فساد اداری فیفا وجود داشته، قوت بگیرد. او متهم است که سال 2011 رقمی معادل 2 میلیون یورو از خزانه فیفا به صورت غیرقانونی به میشل پلاتینی، رئیس یوفا پرداخت کرده است.

فشار سنگین رسانه‌‌ها و دستگیری چند تن از اعضای اجرایی ارشد فیفا سبب شد بلاتر با وجود پیروزی در انتخابات ریاست فدراسیون جهانی فوتبال در سال 2015، اعلام کند که در ماه فوریه از سمت خود کناره‌گیری می‌کند. هفت نفر از جمله پلاتینی برای دوره بعدی انتخابات ریاست فیفا اعلام کاندیداتوری کرده‌اند. این انتخابات 26 فوریه سال 2016 (7 اسفند) برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز