تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
برانکو:

هیچ‌ وقت علیه یک تیم این همه اشتباه داوری ندیدم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دورانی که در فوتبال مربیگری می‌کنم هیچ گاه ندیدم این همه سوت علیه یک تیم زده شود.
کد خبر: ۶۱۸۴
برانکو ایوانکوویچاخبار معاصر: برانکو ایوانکوویچ در خصوص اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن رخ داد و همچنین موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

*روز خیلی سختی در بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس برای شما رقم خورد. الان که از بازی زمان گذشته نظرتان در خصوص آن بازی چه بود؟

بله واقعا بازی سختی بود و روز سختی برای ما رقم خورد. با این حال، همه مردم دیدند که چه اتفاقاتی افتاد. من به نوبه خودم به بازیکنانم تبریک می‌گویم چرا که مثل قهرمان بازی کردیم و تا آخرین ذره توان‌شان بازی کردند. متاسفانه آن جور که شرایط پیش می‌رفت ما به نتیجه نرسیدیم چرا که می‌توانستیم در 90 دقیقه قانونی بازی را ببریم.

* مشکل گل نزدن پرسپولیس پس از موقعیت‌های بیشماری که بازیکنان به دست می‌آورند هنوز هم پابرجاست و شاید به جز اشتباهات داوری در باخت مقابل ذوب‌آهن این مسئله تاثیر داشت. تا کی قرار است این ضعف به پرسپولیس ضربه بزند؟

تا زمانی که این مشکل را حل نکنیم، همین وضعیت وجود دارد.

* همه می‌بینند که شما در تمرینات برنامه‌های گلزنی را برای بازیکنان‌تان ایجاد می‌کنید اما باز هم بازیکنان در زدن گل ناموفق هستند. شاید بازیکنان پرسپولیس استرس دارند!

بله ما در هر روز با بازیکنان تمرین گلزنی انجام می‌دهیم اما به نظر من بحث استرس وجود ندارد. بلکه ما یک گلزن تمام عیار نداریم و یک گلزن باید تمام عیار به دنیا بیاید. البته از طریق تمرینات باید به کار این بازیکنان بهبود ببخشیم.

* درباره داوری دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس هم صحبت کنید آن هم در حالی که داوران بابت اشتباه به وجود آمده عذرخواهی کردند.

داور بیچاره حتما پشیمان است! حتما اشک او درآمده و مشغول گریه کردن است. قطعا وجدانش اجازه نداده که راحت بخوابد.

*برای شما عجیب نیست که چرا اشتباهات داوری فقط علیه تیم پرسپولیس است؟

حرف من هم همین است. قطعا اشک از چشمان داور جاری شده و قطعا عذاب وجدان بدی دارد. بعد از بازی خودم متوجه شدم که داور و کمک اولش چقدر ناراحت بودند! (با کنایه)

*حتما به همین دلیل بود که داور با اسکورت پلیس از شهر اصفهان خارج شد!

به هر حال این یک عمل استاندارد است. وقتی پرسپولیس با یک تیمی بازی دارد وضعیت همینطور است و موضوع عجیبی هم نیست.

* در دورانی که در کسوت مربیگری کار می‌کنید تا به حال این همه اشتباه داوری علیه یک تیم دیده‌اید؟

هیچ وقت این همه اشتباه داوری علیه یک تیم ندیدم. با این همه اشتباه بخشی از داوری است.

*علی‌اکبر طاهری در مصاحبه‌هایی عنوان کرده بود یک جریانی قصد زمین زدن پرسپولیس را دارد و حتی تهدید به افشاگری کرده است. شما این مسئله را دیده‌اید؟

من این مسئله را نمی‌دانم. کار من فقط درون زمین است.

*بعد از بازی با ذوب‌آهن یکی از بازیکنان پرسپولیس در مصاحبه‌ای عنوان کرد که اگر بازیکنی در این تیم به دلیل تمارض به مصدومیت برای پرسپولیس بازی نمی‌کند، شرف ندارد. واقعا شما در پرسپولیس چنین مسئله‌ای را دیده‌اید؟

من منظور شما را نمی‌فهمم. اگر بازیکنی این حرف را زده از خودش هم باید این را بپرسید.

* در اردوی جدید تیم ملی 4 بازیکن تیم پرسپولیس حضور دارند.

قطعا بازیکنان به تیم ملی دعوت می‌شوند که به دلیل استحقاقی که دارند چرا که آنها تلاش می‌کنند و مزد تلاش‌شان را این طور می‌گیرند. من هم به آنها تبریک می‌گویم چون فقط به دلیل تلاش‌شان به تیم ملی راه پیدا کردند. این نشانه این است که خوب کار می‌کنیم. قطعا کی‌روش هم این بازیکنان را شناخته و تلاش‌شان را دیده چرا که او بازی‌ها را نگاه می‌کند نه اشتباهات را.

*شما به عنوان سرمربی پرسپولیس فکر می‌کنید بیشتر از 4 بازیکن هم سهم تیم‌تان بود که به تیم ملی دعوت شوند؟

وظیفه من نیست که تعیین کنم چه کسی باید در تیم ملی بازی کند. وظیفه من و کادر من این است که بازیکنان را هر چه بهتر آماده کنیم. از طرف دیگر سرمربی تیم ملی تصمیم می‌گیرد که چه کسی به تیم ملی دعوت شود.

* این روزها در مرخصی قرار دارید و به کشور خودتان رفتید. زمانی که به تهران برگردید چه برنامه‌هایی برای پرسپولیس در دوران تعطیلات دارید؟

بله خیلی خوشحالم که در کنار خانواده‌ام هستم و آنها را می‌بینم. از طرف دیگر دستیاران هم به خانه‌هایشان رفتند تا خانواده‌هایشان را ببیند و این اتفاق بسیار خوبی برای همه ما است. برنامه ما بعد از تعطیلات هم فقط تمرین، تمرین و تمرین است.

* برنامه اردویی برای پرسپولیس در نظر ندارید؟

ما همان تمرینات خودمان را ادامه می‌دهیم و یک بازی هم در برنامه‌مان خواهیم داشت. البته باید ببینیم وضعیت چه پیش می‌آید چرا که 4 بازیکن در تیم ملی بزرگسالان هستند و 3 بازیکن هم در تیم امید حضور دارند. باید ببینید وضعیت جسمانی بچه‌ها چگونه خواهد بود چرا که این مسئله خیلی مهم است.

انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز