تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
سلیمی نمین:

منافقین به عنوان یک نیروی اطلاعاتی در خدمت آمریکا هستند

بدیهی است که دولت آمریکا در حادثه‌ای مثل حادثه منا سکوت کند اما در مقابل حمله مردم عراق به پایگاه گروه تروریستی منافقین واکنش نشان دهد.
کد خبر: ۶۱۸۸
عباس سلیمی نمیناخبار معاصر: عباس سلیمی نمین کارشناس مسائل سیاسی؛ با اشاره به سکوت جوامع بین الملل و دولت آمریکا در فاجعه منا گفت: بدیهی است که دولت آمریکا در حادثه‌ای مثل حادثه منا سکوت کند اما در مقابل حمله مردم عراق به پایگاه گروه تروریستی منافقین واکنش نشان دهد.
 
وی تصریح کرد: در فاجعه منا بحثی که مطرح است، تحقیر جهان اسلام است و آمریکا هم از این تحقیر استقبال می‌کند، اما در خصوص حمله به پایگاه منافقین درعراق، دولت آمریکا تحقیر می‌شود، چرا که نتوانسته است امنیت را برای دست‌نشانده‌های خودش در منطقه فراهم کند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه غرب از تحقیر جهان اسلام لذت می‌برد و سالهاست که به دنبال این تحقیر است عنوان کرد: گروه تروریستی منافقین تا کنون کمک‌های شایانی به رژیم صهیونیستی و آمریکا کرده است و سرانجام این گروه تروریستی درس عبرتی است برای کسانی که می‌خواهند خدمت‌کار غرب و آمریکا در منطقه باشند.

سلیمی نمین با اشاره به ابراز ناراحتی مقامات آمریکایی گفت: با این حمله‌ای که مردم عراق به پایگاه منافقین داشته‌اند، در واقع حیثیت آمریکا زیر سوال رفته است و علت ناراحتی آمریکایی‌ها هم همین موضوع است.

وی اظهار داشت: منافقین کار کردی مثل داعش برای آمریکا دارند و در کانون بحران به درد آمریکا می‌خورند، به همین دلیل هم آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند تا منافقین را در عراق نگه دارند و خروج منافقین از عراق فقط با اجازه مسئولان آمریکایی صورت خواهد گرفت.

کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: منافقین کارهای متعددی حتی به نفع داعش انجام می‌دهند و اطلاعاتی را به آمریکا می‌دهند و آمریکا هم آن‌ اطلاعات را به داعش می‌دهد و منافقین الان به عنوان یک نیروی اطلاعاتی در خدمت آمریکا هستند.
 
سلیمی نمین در خصوص واکنشی که دولت مردان کشورمان باید در سطح محافل بین المللی نسبت به حمایت آمریکا از یک گروه تروریستی نشان بدهند گفت: وزارت خارجه ما به‌جای آنکه رویکردی تدافعی در محافل بین المللی داشته باشد باید با جمع‌آوری مستندات موجود که بسیار زیاد هم هستند، نقض حقوق بشر توسط دولت آمریکا و حمایت مقامات این کشور از گروه‌های تروریستی را به همگان نشان دهد، اما متاسفانه وزارت خارجه ما قاطعیت لازم را در این زمینه ندارد.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: دانا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز