تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
حسام‌الدین آشنا:

حیف شد برخی رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات نیستند

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت:‌ واقعا حیف شد که برخی رسانه‌ها در این نمایشگاه حضور نداشتند. خیلی دوست داشتیم خبرگزاری تسنیم و یا سایر رسانه‌ها هم حضور داشته باشند.
کد خبر: ۶۱۹۶
حسام‌الدین آشنااخبار معاصر:اخبار معاصر: حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور، درباره برگزاری بیست‌و‌یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و عدم حضور برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در این دور از نمایشگاه، گفت: واقعا حیف شد که برخی رسانه‌ها در این نمایشگاه حضور نداشتند. خیلی دوست داشتیم خبرگزاری تسنیم و یا سایر رسانه‌ها هم در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا دولت و یا وزارت ارشاد حتی حاضر به شنیدن دلایل عدم حضور رسانه‌ها در این دور از نمایشگاه نشده است؟ گفت: ما همیشه صدای منتقدان را می‌شنویم و حاضر هستیم گفت‌و‌گو کنیم.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون چنین درخواستی از سوی شما رخ نداده؟ تصریح کرد: آنها می‌آمدند و ما هم صحبت می‌کردیم.

آشنا در پاسخ به این سوال که یعنی شما این انتظار را داشتید که رسانه‌هایی که حضور نداشتند از شما درخواست ملاقات کنند و دلایل عدم حضورشان را به شما توضیح دهند؟ اظهار داشت: تقاضایی نبوده، اگر صحبتی داشند ما حاضر بودیم، بشنویم.

وی درباره برخی خبرهای مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه شخص رئیس‌جمهور و حضرتعالی(مشاور فرهنگی روحانی) از وزارت ارشاد خواستار محدودیت حضور رسانه‌های منتقد در نمایشگاه بوده‌اید؟ گفت:‌ خیر، چنین چیزی صحت ندارد. این یک دروغ است و نباید برای پیشبرد اهداف از دروغ استفاده کنیم.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز