تهران ۲۰.۴° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸

تمرین تیم ملی بازهم پشت درهای بسته برگزار شد

تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان در کمپ تیم‌های ملی دنبال شد و ملی‌پوشان زیر نظر کادرفنی تمرینات خود را انجام دادند.
کد خبر: ۶۲۲۰
تمرین تیم ملیاخبار معاصر: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که خود را آماده دیدار مقابل ترکمنستان می‌کنند، صبح امروز (شنبه) در کمپ تیم‌های ملی تمرینات خود را زیر نظر کارلوس کی‌روش دنبال کردند.

این تمرین از ساعت 11 صبح در زمین چمن کمپ تیم‌های ملی آغاز شد و کادرفنی برنامه‌های خود را برای آماده‌سازی بازیکنان پیش برد. 15 بازیکن در تمرین امروز حاضر بودند و به غیر از لژیونرهایی که هنوز وظایف باشگاهی‌شان به پایان نرسیده است، همه بازیکنان در تمرین حاضر بودند.

این بازیکنان پیش از شروع تمرین در گروه‌های پنج نفره با توپ خودشان را آماده کردند. آنها سپس با چند دور دویدن و کارهای کششی بدن‌های خود را گرم کردند. در ادامه این بازیکنان در سه دسته پنچ نفره با توپ تمرینات هماهنگی انجام دادند و بخش بعدی تمرین، گذر بازیکنان از موانع بود.

قسمت بعدی تمرین امروز که در واقع تأکید اصلی سرمربی تیم ملی در تمرین امروز بود، به واکنش‌های سریع مدافعان و مهاجمان بر می‌گشت. این بخش از تمرین بدین شکل بود که بازیکنان به سه دسته چهار نفره تقسیم شدند و هر دسته به صورت عرضی در کنار هم قرار گرفتند. هر دسته از بازیکنان وظیفه داشت با توجه به دستورهای ناگهانی کی‌روش و زمانی که سرمربی تیم ملی نام بازیکن مورد نظر خود را صدا می‌زد، وظایف تدافعی و تهاجمی خود را در زمین با تأکید بر واکنش سریع انجام دهد. عملکرد بازیکنان در این بخش بارها با تشویق سرمربی تیم ملی همراه شد.

سه دروازه‌بان حاضر در اردو هم که تا قبل از این قسمت در کنار دن‌گاسپار تمرینات متنوع تخصصی را انجام می‌دادند، در بخش بعدی تمرین به 12 بازیکن دیگر اضافه شدند تا بازیکنان بازی درون تیمی را برگزار کنند. کی‌روش هر زمان لازم می‌دید بازیکنان را به وسط زمین فرا می‌خواند و نکات مدنظرش را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

بازیکنان در بخش پایانی با سرد کردن بدن‌های خود به تمرین امروز پایان دادند. در حالی که تمرین بازیکنان به پایان رسیده بود، اعضای کادرفنی به ترتیب به دروازه‌بان‌ها پنالتی زدند که این بخش هم بر شادابی تمرین امروز اضافه کرد. هوای نسبتاً خوب تهران بر نشاط تمرین امروز افزوده بود.

دومین روز از تمرینات تیم ملی در کمپ تیم‌های ملی بازهم در غیاب رسانه‌ها برگزار شد و گویا سرمربی تیم ملی احساس می‌کند بدون حضور رسانه‌ها، جو آرام‌تری بر اردوی تیم ملی حاکم می‌شود.

تمرینات تیم ملی روز گذشته هم پشت درهای بسته برگزار شد که در توضیح این اقدام اعلام شده بود به دلیل آلودگی هوای تهران تیم در سالن تمرین کرد و رسانه‌ها به دلیل کمبود فضا نتوانستند تمرینات را پوشش دهند، اما طبق گزارش امروز تمرین «هوای نسبتاً خوب تهران بر نشاط تمرین امروز افزوده بود». با این حال و با وجود فضای کافی مشخص نیست، چرا دوباره تمرینات پشت درهای بسته برگزار شد.

اتخاذ تصمیم برگزاری تمرینات پشت درهای بسته بر عهده سرمربی است و حق طبیعی هر مربی است که چنین تصمیم بگیرد، اما اینکه به یکباره و پس از آنکه کی‌روش و دستیارانش از سوی کفاشیان به دلیل مصاحبه‌های خود تذکر کتبی گرفتند، اعلام می‌شود که تمرینات پشت درهای بسته برگزار می‌شود، جای سؤال دارد. آیا سرمربی تیم ملی نمی‌تواند در مواجهه با خبرنگاران سکوت کند که این روزها در را به روی اهالی رسانه بسته است؟


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز