تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
مسئول روابط عمومی کل سپاه :

سپاه در نمایشگاه مطبوعات در انتظار مخاطبین است

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به حضور مجله "پیام انقلاب" به عنوان ارگان رسمی سپاه در نمایشگاه مطبوعات وخبرگزاری‌ها گفت: در انتظار مخاطبین عزیز هستیم.
کد خبر: ۶۲۲۷
سپاه اخبار معاصر: سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به گشایش بیست و یکمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها و شرکت سپاه در آن اظهار کرد:جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها یکی از رویدادهای مهم فرهنگی ودر واقع بزرگترین رخداد رسانه ای کشوروفرصتی مناسب برای عرضه کارکردها و نقش‌های اصحاب رسانه در انجام رسالت و مسئولیت‌های خطیر آنان به شمار می‌رود.

وی افزود: بحمدالله برغم وجود برخی مشکلات وکمبودها ،این نمایشگاه طی سنوات گذشته توانسته است تصویر واقع بینانه‌ای از وضعیت مطبوعات و خبرگزاری‌ها و رویکردها و رفتارهای حرفه‌ای و تخصصی آنان در پاسخ به نیازهای جامعه و مطالبات و انتظارات فراروی خود ترسیم کنند.

شریف در ادامه با اشاره به حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیست و یکمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها تصریح کرد: حضور نشریه "پیام انقلاب" به عنوان "ارگان رسمی سپاه" در این جشنواره بستر مناسبی را برای عرضه دیدگاهها و مواضع و عملکرد سپاه به جامعه و افکار عمومی و نیز بازدیدکنندگان نمایشگاه فراهم آورده است و همین عامل سبب شده است به مانند گذشته بطور فعال در آن شرکت کنیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در ادامه با اشاره به اهمیت تأمل و توجه مسئولین و دست‌اندرکاران نمایشگاه به نارسایی‌های موجود، به ویژه در عرصه حمایت و پشتیبانی دولت از مطبوعات افزود: این نمایشگاه آوردگاه مناسبی برای به رخ کشیدن ظرفیت و تراز رسانه‌های کشور در زمینه رسالت حرفه‌ای و نیز همت و تلاش برای پاسخ به الزامات مصالح و منافع ملی و همچنین ایجاد روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه به شمار می‌رود.

شریف همراه ساختن آحاد جامعه و مردم با رخدادها و پدیده‌های مختلف در حوزه داخلی و بین المللی و قراردادن شایستگی‌های ایران اسلامی در معرض مخاطبین جهانی را از جمله مسئولیت‌های خطیر رسانه‌ها توصیف و خاطرنشان کرد: جایگاه افتخارآمیز امروز منطقه‌ای و جهانی ایران و معطوف ساختن نگاههای سایر جوامع و ملل به انقلاب اسلامی، مرهون ایفای نقش بخش های مختلف کشور از جمله "اصحاب رسانه" است که لازم است به شکرانه آن به مطالبات به حق و منصفانه آنان نیز پاسخ داده شود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در پایان انتخاب شعار"نقد منصافه" و "پاسخ مسئولانه" برای نمایشگاه امسال را اقدامی هوشمندانه دانست وگفت:پیام انقلاب درسالن اصلی (شبستان )غرفه 566 میزبان بازدیدکنندگان عزیز نمایشگاه ودر انتظار مخاطبین فهیم خود بوده و از نظرات و دیدگاههای آنان برای ارتقای تعاملات فی مابین و تقویت محصولات خود استقبال می‌کنند.

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز