تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸

دیه‌گو سیمئونه و چیچاریتو در راه چلسی

نمایندگان باشگاه چلسی مهاجم پیشین منچستریونایتد را زیرنظر دارند، این در حالی است که از سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید هم درخواست جالبی داشته‌اند.
کد خبر: ۶۳۱۵
سیمئونه،مورینیو،هرناندزاخبار معاصر: چلسی که در فصل جاری حال و روز خوشی نداشته و در 12 بازی لیگ برتری خود، هفت بار تن به شکست داده است، قصد تقویت خط حمله‌اش را دارد. در این راستا روزنامه انگلیسی «دیلی‌میرر» اعلام کرد، آبی‌پوشان لندنی در تابستان رادامل فالکائو، مهاجم فصل پیش منچستریونایتد را به صورت قرضی از موناکو به خدمت گرفتند، ولی او نتوانست انتظارات را برآورده کند، از این رو چلسی به دنبال آن است که در ماه ژانویه 2016 دیگر مهاجم پیشین شیاطین سرخ یعنی خاویر هرناندس ملقب به چیچاریتو را از بایرلورکوزن به خدمت بگیرد.

این نشریه مدعی شده است، شاید چیچاریتوی 27 ساله که در این تابستان به بایرلورکوزن ملحق شد همان بازیکنی باشد که مورینیو برای حل مشکلات تیمش به آن نیاز دارد. او در فصل جاری در 19 بازی که برای لورکوزن و البته تیم ملی مکزیک به میدان رفته موفق به زدن 12 گل شده است.

«دیلی میرر» همچنین خبر داد که نماینده باشگاه چلسی از دیه‌گو سیمئونه خواسته که بند فسخ قرارداد خود با اتلتیکومادرید را در پایان فصل جاری به جریان بیندازد تا در تابستان سال 2016 هدایت چلسی را بر عهده بگیرد. اینکه در صورت اخراج آقای خاص چه کسی می‌تواند به طور موقت هدایت آبی‌پوشان لندنی را تا پایان فصل بر عهده بگیرد، پرسشی است که این روزها بین اهالی فوتبال انگلیس مطرح می‌شود. در این بین از برندان راجرز به عنوان یک گزینه یاد می‌شود، مربی که خود چند هفته پیش از سمت سرمربیگری لیورپول اخراج شده است.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز