تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
داورزنی:

احتمال توافق با زوج لوزانو و سیچلو بیشتر از آناستازی است

رئیس فدراسیون والیبال گفت: احتمال توافق با زوج لوزانو و سیچلو بیشتر از آناستازی است مگر اینکه شرایط دیگری رقم بخورد.
کد خبر: ۶۳۵۶
داورزنیاخبار معاصر: محمدرضا داورزنی در مورد سفر اخیر دبیر فدراسیون و سرپرست تیم ملی به لهستان اظهار داشت: بعد از جلسات متعدد آسیب‌شناسی نتایج تیم ملی در جام جهانی به خاطر اینکه می‌خواستیم حداقل ریسک برای حضور در المپیک را داشته باشیم و سهمیه المپیک را قطعا به دست آوریم به این نتیجه رسیدیم که نیمکت تیم ملی نیاز به تقویت دارد. به این ترتیب که عوامل مختلف باید به خوبی در کنار هم کار کنند و هیچ‌کدام دچار نقصان نباشند.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: البته خود کواچ به عنوان سرمربی تیم مدل‌هایی داشت که برای تیم مشکلاتی در مورد اقتدار، انسجام و شادابی تیم به وجود آورده بود. این موارد ما را نگران کرده بود که مبادا سهمیه المپیک را از دست بدهیم.

داورزنی گفت: ما با چند مربی خوب دنیا وارد مذاکره شدیم تا ببینیم آیا می‌توانند در زمان مورد نظر ما در کنار تیم ملی باشند؟ از نظر ما گروه و کادر فنی می‌بایست ترکیب مناسبی داشته باشند و بتوانند دیسیپلین و نظم لازم را بر تیم حکمفرما کنند. به همین خاطر گروه کارشناسی خود را راهی لهستان کردیم تا در نهایت در پایان هفته تصمیم نهایی را در مورد نیمکت تیم ملی بگیرند. ما می‌خواهیم کادر فنی جدید از نیم‌فصل لیگ در کنار ما باشد تا از 15 اسفند اولین اردو را آغاز کنیم.

وی  تصریح کرد: رفتن به المپیک برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد به همین خاطر در بحث‌هایی که با کواچ داشتیم به این نتیجه رسیدیم که باید نقاط ضعف او را پوشش دهیم. کواچ به احتمال بسیار زیاد رفتنی است. از طرفی برای ما بسیار مهم است که گزینه مورد نظر در زمان مناسب در کنار تیم ملی باشد. ما پس از پایان لیگ تنها 40 روز برای ریکاوری تمرین و بازی‌های تدارکاتی فرصت داریم.

رئیس فدراسیون والیبال خاطر نشان کرد: آناستازی و لوزانو از قبل هم به عنوان نامزدهای سرمربیگری تیم ملی مطرح بودند ولی به تازگی به ما چراغ سبز نشان داده و اعلام آمادگی کرده‌اند ما نیز به صورت مستقیم با آنها وارد مذاکره شدیم تا به جمع‌بندی نهایی برسیم اگر شرایط مورد نظر ما محقق شود اولویت ما تغییر سرمربی نیز خواهد بود.

داورزنی در مورد لوزانو، سرمربی آرژانتینی و پیشین تیم‌های ملی لهستان و آلمان گفت: او به صورت شفاهی اعلام آمادگی کرده ولی بحث دیگری که در کنار او مطرح است کمک این مربی است. خوان سیچلو دیگر مربی آرژانتینی 3 سال در کنار ولاسکو و در کنار تیم ملی ایران بوده است مورد قبول بازیکنان است و امتحان خود را به خوبی پس داده است. تمام تمرین‌های مورد نظر ولاسکو توسط سیچلو طراحی می‌شد. خوشبختانه لوزانو هم او را قبول دارد خوشبختانه لوزانو هم از تیم ما شناخت خوبی دارد و تک تک بازیکنان را به اسم می‌شناسد.

وی با اشاره به حضور مجدد سیچلو در ایران گفت: سیچلو در حال حاضر سرمربی تیم ملی قطر است و می‌تواند زودتر از سایر مربیان به کادر فنی ما ملحق شود. ما در مذاکرات اولیه با لوزانو در مورد حضور سیچلو در کنار او و در زمان مناسب به توافق رسیده‌ایم. البته آناستازی هم به طور غیرمستقیم امکان توافق را برای ما مهیا کرده که تا آخر هفته باید صبر کرد. 

داورزنی در پایان گفت: لوزانو و آناستازی مربیان معتبر و مورد قبول جامعه هستند. آناستازی پیش از این هم جزو اولویت‌های ما بوده ولی شرایط او برای ما مناسب نبود. آناستازی به خاطر حضور در لیگ لهستان ممکن است نتواند به موقع به تیم ما ملحق شود به همین خاطر احتمال توافق با زوج لوزانو و سیچلو بیشتر از آناستازی است مگر اینکه شرایط دیگری رقم بخورد.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز