تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

پیام «وحشتناک» تیم ملی فوتسال

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال فدراسیون فوتبال گفت که نایب قهرمانی تیم کشورمان در جام گرندپری از اهمیت خاصی برخوردار است.
کد خبر: ۶۳۷۸
تیم ملی فوتسال

اخبار معاصر: عباس ترابیان در مورد نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات گرندپری اظهار داشت: شرکت تیم ملی در گرندپری برای ما سود آور بود و فکر می‌کنم ما از خود برزیل در این مسابقات بیشتر بهره بردیم. بعد از این مسابقات و عملکرد خوبی که داشتیم به خودباوری بدون قید و شرط رسیدیم. نایب قهرمانی در گرندپری پیام وحشتناکی برای تیم‌های مدعی در آسیا داشت، که من این علائم را در مالزی دیدم.

وی ادامه داد: امسال یکی از موفق‌ترین حضورهای ما در گرندپری برزیل بود و عملکرد کاملاً قابل قبولی داشتیم. ما در این مسابقات توانستیم نقطه ضعف‌ها را به خوبی شناسایی کردیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال فدراسیون فوتبال تصریح کرد: شرایط کنونی تیم ملی فوتسال ما مانند شرایط سال 2008 است. در سال 2008 در جام جهانی برزیل مقابل این تیم با یک گل شکست خوردیم. سال‌های قبل هم با برزیل مساوی داشتیم یا با اختلاف کم باختیم اما شکست با اختلاف یک گل در فینال گرندپری مقابل برزیل نشان دهنده این است که کادر فنی به خوبی توانسته در مدت کوتاه تیم ملی را آماده کند.

ترابیان در خصوص اینکه آیا می‌توان به قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا امیدوار بود، گفت: دلم روشن است و امیدوارم این اتفاق هم امسال رخ دهد.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز