تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

متقاضیان وام خودرو دسته‌چک 10برگی آماده کنند + جدول کامل اقساط

بر اساس شرایطی که خودروسازان به نمایندگی‌ها برای خرید خودرو با وام 25میلیونی ابلاغ کردند، اولاً علی‌رغم مصوبه دولت مبنی بر اعطای تسهیلات 7ساله خودروسازان فقط 4ساله وام می‌دهند، ثانیاً متقاضیان باید حداقل یک دسته‌چک 10برگی برای این وام ارائه کنند.
کد خبر: ۶۴۰۲
اخبار معاصر : شرکت ایران خودرو شرایط فروش اعتباری محصولات خود را در قالب وام 25میلیون تومانی خرید خودرو به نمایندگی‌ها ابلاغ کرد. افراد متقاضی برای خرید محصولات این شرکت، باید فرم قرارداد فروش رهنی، وکالت‌نامه فک پلاک، فرم تعهد‌نامه، پرینت حساب جاری صادر کننده چک (30 گردش آخر)، گواهی امضای محضری متقاضی و صادر کننده چک و صادر کننده چک ضمانت را به‌همراه یک فقره چک ضمانت به‌همراه کل مبلغ اصل و فرع وام از شخص ثالث یا از شخص صاحب چک با امضای شخص ثالث را کنار کپی شناسنامه و کارت ملی خود و صادر کننده چک به نمایندگی‌های فروش این شرکت ارائه کنند.

 نمایندگی‌های فروش این شرکت بعد از اعتبارسنجی مدارک دریافتی فرد متقاضی از بانک مرکزی در قالب یک پیامک به گوشی همراه فرد اعلام می‌کنند که وی حائز دریافت وام است یا خیر.

نکته قابل توجه در شرایط محصولات این شرکت ارائه تعداد مختلف چک در خودروهاست، به‌عنوان مثال در فروش 24ماهه دنای تریم دورنگ با پیش‌پرداخت 17میلیون و 718هزار تومان متقاضی باید 8 چک سه‌ماهه به نمایندگی ارائه کند. در شرایط پرداخت 48ماهه این خودرو با پیش‌پرداخت 18میلیون و 250هزار تومان باید 12 چک 4ماهه به نمایندگی تحویل دهد.

همچنین در طرح فروش 25میلیون تومانی وام خرید خودرو شرکت سایپا جزئیات فروش انواع محصولات خود را به نمایندگی فروش ابلاغ کرد.

متقاضیان وام خودرو دسته‌چک 10برگی آماده کنند + جدول کامل اقساط


مدارکی که می‌بایست در پرونده مشتری درج و به شرکت ارسال گردد:

1. رسید اسناد مالی 2. قرارداد 3. چک اقساط 4. تعهدنامه 5. گواهی امضا (در صورت ارائه چک توسط شاخص ثالث).

مدارکی که می‌بایست نزد نمایندگی‌ها بایگانی شود:

1. قبض تلفن 2. قرارداد 3. اصل حواله واریزی 4. کپی چک‌های شخصی.

ویژگی‌های طرح:

پیرو تصویب وام بانکی قرار است 80 درصد قیمت خودرو تا سقف 25میلیون به متقاضیان خرید خودرو وام داده شود. در شرکت سایپا سقف مدت بازپرداخت 48ماهه و به‌انتخاب مشتری (یک‌ساله، دوساله، سه‌ساله، 4ساله) است.

در بازپرداخت یک‌ساله مشتری باید 6 چک دوماهه،در بازپرداخت دوساله مشتری باید 6 چک چهارساله، در بازپرداخت سه‌ساله 6 چک 6ماهه و در بازپرداخت 4ساله 8 چک 6ماهه به نمایندگی‌های فروش ارائه کند.

انتهای پیام/*

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز