تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰

طلسم تیم فوتسال بانوان شکسته شد

تیم ملی فوتسال بانوان ایران اواخر آذر ماه با سه پرواز ابتدا به آلمان، سپس به مکزیک و در نهایت به گواتمالا سفر خواهد کرد تا در بازی‌های جهانی فوتسال بانوان شرکت کند.
کد خبر: ۶۴۳۶
تیم ملی فوتسال بانواناخبار معاصر: تیم ملی فوتسال بانوان ایران پس از قهرمانی در ر‌قا‌بت‌های جا‌م ملت‌های آسیا قرار بود به بازی‌های جهانی گواتمالا اعزام شود، اما چند روز پیش بود که علی کفاشیان به صورت قطعی خبر از عدم اعزام این تیم به گواتمالا داد، چرا که علاوه بر ایجاد هزینه‌ بالا، فدراسیون فو‌تبا‌ل مدعی شد صدور ویزا نیز با دردسر عدیده‌ای مواجه بوده است.

 تیم ‌ملی فوتسال بانوان ایران برای حضور در مسابقات جهانی دور‌ه‌های قبلی به اسپانیا و پرتغال سفر کرده بود اما در دوره قبلی که در کاستاریکا برگزار شد حضور نیافت. این دوره هم قرار بر این شد که تیم ‌ملی به گواتمالا سفر کند، ولی به یکباره خبر از عدم اعزام این تیم به بازی‌های جهانی بسیاری از اهالی فو‌تبا‌ل را شوکه کرد.

تعیین سه کشور برای گرفتن ویزا
سه کشور مکزیک، آمریکا و آلمان به عنوان کشورهای مدنظر به منظور صدور ویزای بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی فوتسال بانوان تعیین شدند هر چند که آلمان به عنوان نزدیک‌ترین کشور به ایران در ابتدا مدنظر فدراسیون قرار گرفت، ولی دو مشکل عمده وجود داشت؛ یکی اینکه برای سفر به آلمان نیاز به ویزای شینگن است که پروسه ۱۰ تا ۱۲ روزه را می‌خواهد و در مورد ویزای ملی نیز اطمینان چندانی به آن نبود.

تامین هزینه توسط وزارت ورزش و اعزام تیم ‌ملی با سه پرواز به گواتمالا
پس از دستور صریح رییس جمهوری مبنی بر پیگیری اعزام تیم ‌ملی فوتسال بانوان به گواتمالا تامین هزینه‌های مربوط به این اعزام بر عهده وزارت ورزش و جوانان قرار داده شد بنا‌بر‌این طبق آخرین خبرها امروز مدارک تیم ملی فوتسال بانوان به سفارت مکزیک در ایران ارسال می‌شود و در نهایت در اواخر آذر ماه تیم ملی طی سه پرواز ابتدا به آلمان سفر می‌کند و پس از توقفی چند ساعته راهی مکزیک خواهد شد تا از طریق این کشور ویزای گواتمالا را دریافت کند. مدارک تیم ‌ملی زودتر از طریق سفیر ایران در مکزیک به سفارت گواتمالا خواهد رفت تا پس از رسیدن تیم ‌ملی به مکزیک ویزاها در مدت کوتاه‌تری آماده شود.



انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز