تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸

بازیگران ایرانی که اهل ازدواج و بچه‌داری نیستند!

وقتی می‌خواهیم خانواده پرجمعیت بازیگران را در ایران بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که در ایران نه تنها در بین چهره‌های مطرح با خانواده پرجمعیتی روبه‌رو نمی‌شویم‌ بلکه با حقیقتی جالب اما باور نکردنی مواجه می‌شویم و آن اینکه ستارگان ما معمولا تن به ازدواج نمی‌دهند.
کد خبر: ۶۵۱۵
اخبار معاصر : وقتی می‌خواهیم خانواده پرجمعیت بازیگران را در ایران بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که در ایران نه تنها  در بین چهره‌های مطرح با خانواده پرجمعیتی روبه‌رو نمی‌شویم‌ بلکه با حقیقتی جالب اما باور نکردنی مواجه می‌شویم و آن اینکه ستارگان ما معمولا تن به ازدواج نمی‌دهند و اگر هم ازدواج کنند خیلی زود جدا می‌شوند و بعد از آن تمایلی به تشکیل خانواده پیدا نمی‌کنند و اگر هم ازدواج‌شان دوام پیدا کرد، صاحب فرزندی نمی‌شوند و تازه اگرهم شدند، تعداد بچه‌هایشان به ندرت از یک فرزند تجاوز می‌کند. باور نمی‌‌کنید؟ این گزارش را بخوانید.

بازیگران ایرانی که اهل ازدواج و بچه‌داری نیستند!

نیکی کریمی هر چقدر که در فیلم‌ها تجربه مادر بودن را داشته و اتفاقا همیشه هم نقش مادران معصوم و درد کشیده را به خوبی بازی کرده، اما در زندگی‌ واقعی‌اش قید مادر شدن را زده و ترجیح داده که هیچ‌گاه مادر نشود. خانم کریمی سال‌هاست که زندگی مجردی را با زندگی متاهلی عوض کرده است.


بازیگران ایرانی که اهل ازدواج و بچه‌داری نیستند!

مهتاب کرامتی سال‌ها قبل با بابک ریاحی، نوازنده مطرح گیتار الکترونیک ازدواج کرد. اما این ازدواج بعد از مدتی به جدایی کشید و بعد از آن هم خانم بازیگر تصمیم به ازدواج کردن و به دنبال آن، بچه‌دار شدن نگرفت. هر چند که او علاقه‌ زیادی به بچه‌ها دارد و حتی عضو انجمن یونیسف در ایران است و برای تغذیه بچه‌ها با شیر مادر هم تلاش‌های زیادی کرده است. نمونه آن را هم به طور حتم به خاطر دارید؛ او یک گفت‌وگوی مفصل با لیلا حاتمی در مورد فواید شیر مادر انجام داد. اما ظاهرا خودش بی‌خیال مادر شدن شده است.


بازیگران ایرانی که اهل ازدواج و بچه‌داری نیستند!

بهرام رادان چند باری گرفتار شایعه ازدواج شد، اما تا به امروز تن به ازدواج نداده و همچنان مجرد است. او هم با 36 سال سن هنوز تصمیم جدی برای ازدواج و بچه‌دار شدن نگرفته است. هر چند که در فیلم «آتش بس۲» به نوعی پدر شدن را تجربه کرده است.


بازیگران ایرانی که اهل ازدواج و بچه‌داری نیستند!

محمدرضا گلزار بی‌تردید جزو سوپراستارهای سینمای بعد از انقلاب محسوب می‌شود. آقای سوپراستار هرگز تن به ازدواج نداد و تا به امروز که مرز 38 سالگی را رد کرده است، تصمیم به تشکیل خانواده و بچه‌دار شدن نگرفته است.



بازیگران ایرانی که اهل ازدواج و بچه‌داری نیستند!

هدیه تهرانی چند سال قبل با هومن بهمنش فیلمبردار سرشناس ازدواج کرد. هر چند که بهمنش آن روزها شهرت امروزش را نداشت، اما در کمال تعجب ازدواج آنها دیری نپایید و خیلی زود به جدایی انجامید. بعد از آن خانم تهرانی تن به ازدواج نداد. کمتر کسی است که از علاقه هدیه به گربه‌ها بی‌اطلاع باشد و نداند که او مجموعه‌‍‌‌ای از گربه‌های زیبا و جذاب دارد.

بازیگران ایرانی که اهل ازدواج و بچه‌داری نیستند!

پارسا پیروزفر با وجود اینکه در انتخاب نقش‌هایش گزیده‌کار است، اما از نظر بسیاری یک ستاره تمام‌عیار و فراموش نشدنی به شمار می‌رود. او در زندگی حرفه‌ای خود انتخاب عجیب و غریبی داشت و به جای اینکه با تکیه بر چهره‌ خود جذب سینمای تجاری شود، ترجیح داد فضای متفاوتی را تجربه کند و کاری را انجام دهد که دوست دارد. او در زندگی شخصی‌ هم هیچ‌گاه ازدواج نکرده و به دنبال آن صاحب فرزندی نشده است.


بازیگران ایرانی که اهل ازدواج و بچه‌داری نیستند!

حامد بهداد هم که مرز ۴۰ سالگی را پشت سر گذاشته است، تا به امروز زیر بار ازدواج و به دنبال آن پدر شدن نرفته است. ظاهرا آقای بهداد کسی را هم زیر سر ندارد و نمی‌‌خواهد حالا حالاها تن به ازدواج دهد. ناگفته نماند که این روزها شایعاتی درخصوص ازدواج وی منتشر شده که البته هنوز هیچ منبع رسمی تایید نکرده است!

منبع: مدآنلاین


مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و
اخبار معاصر صرفا آن را بازنشر کرده است.


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز