تهران ۲۷.۷۹° كمينه ۲۷.۶۲°  بیشینه ۲۷.۹۹°
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
رستمی:

همیشه سلیمی تشویقم می‌کرد اما حالا تنها هستم

وزنه‌بردار دارنده مدال طلای جهان گفت: در تمام مسابقات بهداد سلیمی مرا تشویق می‌کرد اما اکنون او نیست و من تنها هستم.
کد خبر: ۶۵۸۳
کیانوش رستمی

اخبار معاصر: کیانوش رستمی در خصوص آخرین شرایط تمرینی‌اش در آستانه مسابقات جهانی اظهار داشت: زمان کمی تا مسابقات باقی مانده و تنها 5 روز تا اعزام زمان داریم و باید آماده حضور روی تخته باشیم.

وی افزود: از لحاظ علمی اگر جلو برویم دیگر نباید وزنه سنگین بالای سر ببریم. خدایی نکرده اگر اتفاقی رخ دهد و بخواهیم ریکاوری کنیم دیگر فرصتی نمی‌ماند. تقریبا 10 روز تمرین مفید داریم و باید خودمان را برای حضور در مسابقات جهانی آماده کنیم. این روزها باید حرفه‌ای‌تر و برنامه‌ریزی شده جلو رویم تا در مسابقات خوب کار کرده و بدرخشیم و بار دیگر با افتخارآفرینی پرچم ایران را بالای سر بریم.

وزنه‌بردار دسته 85 کیلوگرم کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا غیبت بهداد سلیمی و محمدپور فشار را روی شما بیشتر نمی‌کند، خاطرنشان کرد: تجربه بالای من رمز موفقیت من است و این تجربه کمک زیادی به من می‌کند تا روی تخته موفق باشم، البته حس مسئولیت همیشه در یک وزنه‌بردار وجود دارد ولی تیم ایران آنقدر باید خوب باشد که سهمیه المپیک را بگیرد و به چیزی جز این فکر نکند. ما باید با تیم کامل راهی المپیک شویم وکارمان برای کسب سهمیه کامل سخت است.

رستمی ادامه داد: امیدوارم کار مرادی حل شود تا او هم در تیم باشد اما جز سهراب، نواب نصیرشلال، مجید عسگری، رسول تقیان، هاشمی، جابر بهروزی و بهادر مولایی نیز صاحب عنوان هستند و من تنها نیستم. وقتی همه خوب باشند برای گرفتن سهمیه کار ما راحت‌تر خواهد بود.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه برای اولین بار در این چند سال قرار است بدون بهداد راهی مسابقاتی شوید و این موضوع سخت نیست، عنوان کرد: خیلی ناراحت کننده است و بهداد همیشه کنار من بود و من را تشویق می‌کرد و مثل 2 برادر بودیم ولی امسال او نیست و جایش خالی است. بدون او کارم سخت‌تر هم خواهد بود.

قهرمان جهان در خصوص اینکه آیا قول کسب مدال طلا را خواهید داد یا خیر گفت: قول کسب مدال را نمی‌دهم اما سعی می‌کنم آنقدر خوب کار کنم تا روی سکو بروم، البته هر اتفاقی رخ می‌دهد و امیدوارم خوب باشد.

رستمی در پایان تصریح کرد: جا دارد از آیت‌الله شهرستانی تشکر کنم، او کمک زیادی به من کرده و در هفته چندین بار با من در تماس است و مرا تشویق می‌کند تا عنوان خوبی را به دست آورم.



انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز