تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
سردار زهدی در جمع خبرنگاران:

شهید طهرانی‌مقدم هیچ موشکی شلیک نمی‌کرد مگر اینکه دعای توسل بخواند

معاون مرکز تحقیقات راهبردی گفت: شهید طهرانی‌مقدم هیچ موشکی را شلیک نمی‌کرد مگر اینکه قبل آن دعای توسل بخواند و "و مارمیته اذرمیت و لکن اللهُ رمی" روی آن بنویسد.
کد خبر: ۶۶۹۳
شهید تهرانی مقدماخبار معاصر: سردار یعقوب زهدی معاون مرکز تحقیقات راهبردی صبح امروز در حاشیه چهارمین سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی‌مقدم در جمع خبرنگاران، با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید طهرانی‌مقدم، اظهار داشت: شهید طهرانی‌مقدم مرد کارهای ناممکن بود و هر کاری که غیرممکن بود ایشان داوطلبانه آن کار را قبول می‌کرد و به‌درستی آن را انجام می‌داد.

وی ادامه داد: شهید طهرانی‌مقدم معتقد بود: وقتی صدام شهرهای ما را موشک‌باران می‌کند، ما نیز باید دست ولی فقیه را برای پاسخ به این حملات پر کنیم.

سردار زهدی تصریح کرد: شهید طهرانی‌مقدم هیچ موشکی را شلیک نمی‌کرد مگر اینکه قبل از اینکه دعای توسل بخواند "و مارمیته اذرمیت و لکن اللهُ رمی" روی آن بنویسد.

سردار زهدی خاطرنشان کرد: به‌دلیل بزرگی و سختی کارها و ایده‌های شهید طهرانی‌مقدم بعضاً برخی مخالفت‌ها با ایشان صورت می‌گرفت، اما گوش حاج‌حسن به این کارها بدهکار نبود و کار را به نتیجه می‌رساند.

سردار زهدی افزود: در زمانی که هیچ‌کس انتظار نداشت سپاه توپخانه تأسیس کند، اما شهید طهرانی‌مقدم با شجاعت تمام این کار را انجام داد.

وی در پایان گفت: اهداف و طرح‌هایی که شهید طهرانی‌مقدم مطرح می‌کرد شاید در تخیل انسان وجود نداشت، اما ایشان علاوه بر مطرح کردن آن را نیز عملی می‌کرد.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز