تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

سازندگان «پشت بام تهران» راهی رامسر می شوند

سازندگان مجموعه تلویزیونی «پشت بام تهران» به کارگردانی «بهرنگ توفیقی» برای ادامه تصویربرداری راهی رامسر می شوند.
کد خبر: ۶۷۶۱
آزاده صمدی

اخبار معاصر: تصویربرداری سریال «پشت بام تهران» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی زینب تقوایی، این روزها در یک خانه باغ وسیع حوالی دربند دنبال می شود و سازندگان اوایل هفته آینده راهی رامسر می شوند.

با پایان بخشهای مربوط به شمال که قسمتهایی از آن هم اکنون در دربند با بازسازی لوکیشن ضبط می شود،گروه تولید دوباره به تهران بازخواهند گشت.

لوکیشنی حوالی خیابان مرداد، منزلی در شهرک چشمه پیگیری، چند لوکیشن فرعی از جمله جایی در خیابان طالقانی، یک برج نیمه کاره در نیاوران و... نیز جزو محلهایی هستند که گروه یکی- دو روزی در آنها به تصویربرداری پرداخته‌اند. این سریال در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید می شود و پخش آن از اوایل زمستان آغاز می شود.

کار تدوین همزمان سریال را امیر شیبان خاقانی برعهده گرفته است. فیلمنامه این سریال را که مضمونی اجتماعی دارد، سعید نعمت‌ا... نوشته است و قصه آن به تصمیم گیری درست و غلط انسان ها مربوط می شود و اینکه اگر تصمیم اشتباهی بگیرند، هزینه و عواقب آن دامنگیر خودشان می شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده: آدمهایی از همین سرزمین در شرایط و روابط دشوار، در سر راه هم قرار گرفته‌اند و این قرارگیری، زندگی آنان را دستخوش تغییراتی می‌کند. این سریال در30 قسمت 45 دقیقه ای تولید می شود.

کامبیز دیرباز، آزاده صمدی، ثریا قاسمی، لیندا کیانی، بهزاد فراهانی، کریم اکبری مبارکه، مهنوش صادقی، زهره حمیدی، خسرو شهراز، علیرضا آرا، نوید خداشناس، علی صالحی و مجید واشقانی و (با حضور) اندیشه فولادوند، سام درخشانی و لعیا زنگنه از بازیگران این سریال هستند.

سایر عوامل سریال عبارتند از: مهدی بدرلو مدیرتولید، خسرو دادگر مرام مدیر تصویربرداری، مهری شیرازی طراح گریم، هادی افشار صدابردار، مهرداد جلوخانی صداگذار، امیرحسین حداد طراح صحنه، محمد صادقی طراح لباس، بیتا ارسطویی منشی صحنه، برنامه ریز: فرزاد رحمانی و گروه کارگردانی: حسین دیردار، امیرکهکشان و نویدکریم زاده، دستیار تهیه: محمدنبی تقوایی  و عکاس:بهرنگ دزفولی زاده.

انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز