تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
فروش اقساطی؛

تخطی خودروسازان از مصوبه دولت؛ تحویل ۳ ماهه تندر۹۰ در فروش فوری

با خالی شدن پارکینگ شرکت‌های خودروساز، تحویل برخی خودروها در فروش اقساطی با وام ۲۵ میلیون تومانی ۹۰ روزه شد و فروش برخی خودروها نیز متوقف شد. افزایش مدت تحویل خودرو تخطی خودروسازان از دستورالعمل‌های دولت است.
کد خبر: ۶۷۶۶
تندر 90 ال 90اخبار معاصر: با کاهش تعداد خودروهای انباشت شده در پارکینگ خودروسازان، زمان تحویل برخی خودروها مانند تندر 90 سایپا به 90 روز رسید.

در طرح فروش اقساطی خودرو قرار بود مدت زمان تحویل خودرو حداکثر 30 روز باشد اما خودروسازان از این زمان فراتر رفتند و هفته گذشته مدت زمان تحویل تندر 90 پارس خودرو از 30 روز به 60 روز رسید و این مدت امروز به 90 روز رسیده است.

مدت زمان تحویل تندر پارس سایپا نیز از 30 روز به 60 روز رسیده است.

به این ترتیب، مدت تحویل خودرو در فروش اقساطی خودروسازان به 3 برابر حداکثر زمان تعیین شده در آیین نامه دولتی فروش خودرو با وام 25 میلیون تومانی رسیده است و خودروسازان از دستورالعمل دولت تخطی کرده‌اند.

مدت تحویل تندر 90 سایپا و پارس تندر در حالی به 90 و 60 روز رسیده که در حال حاضر این گروه خودروسازی با تأخیر در تحویل خودروهای قبلی ثبت نام شده روبرو است و هم اکنون تندر 90 با موعد تحویل اردیبهشت 94 در حال تحویل به مشتریان است.

خسروتاج، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت قبلاً گفته بود: تحویل خودروهای فروخته شده از طریق طرح تسهیلات تسریع در رونق اقتصادی (وام 25 میلیون تومانی) فوری است.

در این شرایط که پارکینگ خودروسازان در حال خالی شدن است، با افزایش مدت تحویل برخی خودروها به نظر می‌رسد که خودروسازان قصد دارند تولید شب عید خود را نیز از طریق وام 25 میلیون تومانی بفروشند.

نمایندگی‌های سایپا همچنان برای فروش اقساطی خودرو ثبت نام می‌کنند و عرضه هیچ خودرویی متوقف نشده است.

نمایندگی‌های ایران خودرو هم همچنان به فروش اقساطی ادامه می‌دهند اما ثبت نام برای برخی خودروها مانند تندر 90، پژو پارس، پژو 405 دوگانه سوز و پژو 206 تیپ 2 متوقف شده است.

انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز