تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
در یکی از سینما‌های بلژیک؛

نمایش فیلم برنده جشنواره تورنتو جنجال آفرید

نمایش فیلم سینمایی «سیاه» که در جشنواره امسال تورنتو موفق به کسب یکی از جوایز شد، پس از جنجال فراوان، لغو شد.
کد خبر: ۶۷۷۲
فیلم سینمایی سیاه

اخبار معاصر: فیلم سینمایی «سیاه» به کارگردانی مشترک «عادل العربی» و «بلال فلاح»، کارگردانان مراکشی، که در جشنواره امسال فیلم تورنتو برنده جایزه دیسکاوری شد، اخیرا با درجه 14+ در سینماهای بلژیک به نمایش درآمده است که در پی ورود غیر قانونی چند نوجوان کمتر از 14 سال به یکی از سالن‌های نمایش، این سینما، نه تنها آن سانس بلکه سانس‌های بعدی فیلم را نیز لغو کرد.

این چند نوجوان پس از آنکه به طور مخفیانه وارد سالن سینما شدند، زمانی‌که مسئولان سینما تلاش کردند تا آنها را از سالن خارج کنند با پرتاب اشیاء مختلف تلاش کردند تا مانع این کار شوند که در نهایت با دخالت مستقیم پلیس موضوع خاتمه یافت ولی مسوؤلان سینما تصمیم گرفتند تا سانس‌های بعدی را نیز لغو کنند.

فیلم سینمایی «سیاه» داستان دختر 15 ساله‌ای است که عضو یکی از گروه‌های گنگستری زنان است و زمانی‌که عاشق پسری از گروه گنگستری رقیب می‌شود مجبور است تا میان وفاداری به گروه خود و عشقش یکی را انتخاب کند.

پیش از این «فرانک ون پاسل»، تهیه‌کننده، از اینکه مسوؤلان سانسور سینمای بلژیک به فیلم سیاه، درجه 14+ را دادند، به شدت انتقاد کرده و متذکر شده بود که فیلم او براساس یک کتاب کودک نوشته و ساخته شده است و نوجوانان زیادی هستند که از ته دل دلشان می‌خواهد این فیلم را ببینند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز