تهران ۱۷.۶۲° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶
کاهش سهمیه پایه گازوئیل

سهمیه سوخت تغییر کرد

سخنگوی کارگروه سامانه نظارت پایش هوشمند تردد ناوگان عمومی با اشاره به تغییر سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی از ساعت صفر اول آذر ماه گفت: از این تاریخ سهمیه پایه گازوئیل ناوگان جاده‌ای به جای دو پیمانه در قالب ۴ پیمانه در ماه واریز می‌شود.
کد خبر: ۶۸۲۱
سوخت گازوئیلاخبار معاصر: شهرام آدم‌نژاد در جمع خبرنگاران از کاهش سهمیه پایه سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی از آذرماه خبر داد و گفت: طرح ارائه سوخت بر اساس پیمایش در مهرماه امسال آغاز شد به طوری که سهمیه پایه سوخت گازوئیل برای ناوگان حمل و نقل عمومی هر ماه در ۲ پیمانه واریز شد اما این سهمیه از آذر ماه کاهش و هر ماه در ۴ پیمانه واریز می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: اگر صاحبان ناوگان حمل و نقل عمومی از آذر ماه با کاهش سهمیه واریزی در کارت‌های سوخت خود مواجه شدند، نگران نباشند چرا که از این ماه سهمیه سوخت ناوگان جاده‌ای به جای ۲ پیمانه در ۴ پیمانه واریز می‌شود.

آدم‌نژاد ادامه داد: البته به دلیل اینکه در آذرماه با سفرهای عتبات عالیات مواجه هستیم سهمیه ناوگان اتوبوس‌های مسافربری استثنائا در ظرف دو ماه کاهش می‌یابد تا این ناوگان با کمبود سوخت مواجه نشود.

وی با تأکید بر اینکه سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی از ساعت صفر اول آذر ماه به کارت سوخت این ناوگان واریز می‌شود، گفت: گرچه سهمیه پایه ناوگان حمل و نقل عمومی کاهش پیدا می‌کند اما سهمیه عملکردی آنها متناسب با عملکرد به کارت‌های سوخت آنها واریز می‌شود.

سخنگوی کارگروه سامانه نظارت پایش هوشمند تردد ناوگان عمومی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۹۳ درصد جایگاه‌های سوخت به سامانه‌های برخط مجهز شده‌اند، بیان کرد: سیستم‌های آی‌تی طرح اجرای سهمیه سوخت بر اساس پیمایش یکی از پیچیده‌ترین سیستم‌های فناوری اطلاعات در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به شمار می‌رود.


انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز