تهران ۹.۹۱° كمينه ۷.۷۹°  بیشینه ۹.۹۹°
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
گزارش تمرین تیم ملی

تصمیم‌گیری کی‌روش برای انتخاب ترکیب گوام راحت‌تر شد + عکس

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار مقابل گوام برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۷۶
تمرین تیم ملی ایراناخبار معاصر: آخرین جلسه تمرینی تیم ملی پیش از مصاف مقابل گوام از ساعت 15 به وقت محلی در زمین چمن مجموعه ورزشی «دددو» برگزار شد و ملی‌پوشان ایران آخرین برنامه‌های سرمربی تیم ملی را برای بازی روز سه‌شنبه مرور کردند.

در آغاز این تمرین، بازیکنان به گروه‌های دو نفره تقسیم شدند و رودروی هم به پاسکاری پرداختند. پس از آن بازیکنان در یک نیمه زمین بدون حضور دروازه‌بان‌ها برنامه‌های تمرینی تاکتیکی مورد نظر کارلوس کی‌روش را مرور کردند. این در حالی بود که سه دروازه‌بان حاضر در اردو زیر نظر دن گاسپار تمرین می‌کردند.

با اضافه شدن این دروازه‌بان‌ها به کارهای تیمی، بازی درون تیمی با شبیه‌سازی بازی فردا در زمین تمرین صورت گرفت تا کادرفنی راحت‌تر درباره ترکیب بازی تصمیم‌گیری کند.

پس از تمرین بازیکن‌ها بدن‌های خود را سرد کردند تا به این ترتیب آخرین جلسه تمرینی تیم ملی پیش از دیدار برابر گوام هم به پایان برسد.

ابتدای تمرین امروز برای خبرنگاران باز بود اما بعد از گذشت 15 دقیقه به دلیل قانون فیفا در تمرین رسمی قبل از بازی، تصویربرداران حاضر، محل تمرین را ترک کردند.

ملی پوشان صبح امروز هم در جلسه فنی تیم شرکت کردند و سرمربی تیم ملی برنامه‌های خود را برای بازی فردا در حضور بازیکنان تشریح کرد.

تمرین تیم ملی ایران

تمرین تیم ملی ایران

تمرین تیم ملی ایران


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز