تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°

۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶

3 گربه بازیگوش به اجلاس جی 20 ترکیه رسیدند

اجلاس بيست کشور اقتصادي جهان باوجود تدابير شديد امنيتي، 3 مهمان ناخوانده داشت.
کد خبر: ۷۰۰۶
3 گربه بازیگوش به اجلاس جی 20 ترکیه رسیدند
اخبار معاصر: به نقل از هِوي؛ در پي حملات تروريستي جمعه شب پاريس، اجلاس گروه بيست، متشکل از بيست کشور اقتصادي جهان، با استقرار تدابير شديد امنيتي در آنتاليا، ترکيه، آغاز به کار کرد. آنتاليا فقط 600 کيلومتر از مرکز جنگ و درگيري داعش در سوريه فاصله دارد و با توجه به دو بمب‌گذاري ماه گذشته آنکارا، مقامات امنيتي ترکيه 13 هزار نيروي آموزش ديده را براي حفظ امنيت دهمين دوره از برگزاري اجلاس "جي 20" در آنتاليا مستقر کردند.

باوجود اين تدابير شديد امنيتي، 3 گربه بازيگوش موفق شدند از تمام موانع عبور کرده و خود را به محل سخنراني رهبران حاضر در اجلاس برسانند.

3 گربه بازیگوش به اجلاس جی 20 ترکیه رسیدند

آنتاليا در محاصره کامل نيروهاي نظامي است بطوريکه معترضان به جهاني سازي براي برگزاري تظاهرات هرساله خود در محل برگزاري اجلاس گروه بيست، نتوانستند از 45 کيلومتري به محل برگزاري اجلاس نزديک شوند. در منطقه‌اي که رهبران جهاني مستقر هستند، هيچکس بدون داشتن کارت مخصوص اجازه تردد ندارد و در چند روز برگزاري اجلاس ماشين شخصي وارد اين منطقه نمي‌شود. عبور و مرور در آنتاليا فقط از طريق اتوبوس و وسايل نقليه‌اي که دولت براي اين منظور اختصاص داده، امکان پذير است.
انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: مشرق
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز