تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

یارانه نقدی امشب واریز می‌شود

یارانه نقدی آبان ماه امشب ساعت 24:00 به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.
کد خبر: ۷۰۳۲
دستگاه عابر بانکاخبار معاصر: «پنجاه و هفتمین» مرحله یارانه نقدی مربوط به آبان ماه سال جاری همانند ماه های گذشته به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان ساعت 24:00 روز سه شنبه مورخ 1394.08.26 با 5 روز تاخیر به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.

طبق گفته مسئولان وزارت رفاه حذف شدگان به سه میلیون نفر نزدیک شده است و باید منتظر ماند و دید که یارانه چند نفر امشب حذف می شود.

باتوجه به تاخیرهای 5 روزه واریز یارانه از ابتدای سال تاکنون جمع تاخیر واریز یارانه به 45 روز نزدیک شده است.

قانون یارانه عوض نمی شود

عبدالکریم رجبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بعید می دانم که قانون هدفمندی یارانه ها عوض شود و مجلس نیز تصمیمی در این زمینه ندارد.

وی ادامه داد: طرح هدفمندی یارانه ها به منظور توزیع عادلانه درآمد و حمایت از از مردم و مستمندان اجرایی شد که امیدواریم به قانون هدفمندی یارانه ها به طور دقیق و صحیح عمل شود.

نظرات نمایندگان مجلس
محمدعلی عبدالله زاده عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه سرانجام باید طرح هدفمندی یارانه متوقف و به پایان برسد، گفت: با این روشی که در هدفمندی یارانه ها در پیش گرفته ایم کشور هیچ تکان و پیشرفتی نمی کند. باید روش هایی پوپولیستی و شیوه هایی که مردم را راضی نگه می دارد دست برداریم و به فکر رسیدن به توسعه پایدار باشیم.

نیمی از یارانه بگیران حذف شوند

سعید زمانیان عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حذف نیمی از جمعیت یارانه بگیران، گفت: باید حذف را در دستور کار داشته باشیم زیرا اکثر پروژه های عمرانی بر زمین مانده است.

وی ادامه داد: با نیمه تمام ماندن پروژه های نیمه تمام مردم بیکار مانده اند بنابراین باید به فکر تکمیل طرح و پروژه های نیمه تمام باشیم.

ملاک حذف را نمی دانم
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص چگونگی حذف یارانه بگیران گفت: ملاک دولت تعداد افراد نیست بلکه بر اساس شاخص هایی که مدنظر دارد اقدام به حذف افراد از لیست یارانه بگیران می کند.

ایرج ندیمی ادامه داد: اینکه بگوییم 6 میلیون یا 10 میلیون نفر از لیست یارانه بگیران حذف می شود صحیح نیست چون تعداد حذف یارانه بگیران معلوم نیست و باید دید که چند میلیون نفر مشمول حذف از لیست یارانه بگیران می شود.



انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز