تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

ویدئو ضد داعش از گروه "ناشناس" جعلی بود + عکس

عناصر گروه "ناشناس" در گفتگو با خبرگزاری روسیه اعلام کردند ویدئو اخیری که از طرف آنان در شبکه‎های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است و علیه گروه تروریستی داعش اعلان جنگ کرده، ساختگی و جعلی است.
کد خبر: ۷۰۹۷
پر بیننده ترین ویدئو ضد داعش از گروه
اخبار معاصر: به نقل از خبرگزاری "اسپوتنیک نیوز"، هکرهای گروه انانیموس (ناشناس) - مجموعه‌ای از فعالین اینترنتی و هکرهای حرفه‌ای  که به صورت ناشناس، به عنوان هکر فعالیت می‌کنند - در گفتگو با اسپوتنیک اعلام کردند که ویدئو اخیر مبنی بر اینکه این گروه حملات گسترده ای را علیه گروه تروریستی داعش آغاز خواهد کرد، کذب است.

پر بیننده ترین ویدئو ضد داعش از گروه

پیش‎تر وب سایت "تک اینسایدر" در گزارشی از اعلان جنگ سایبری جنبش بین المللی "انانیموس" علیه داعش خبر داده بود. در این ویدئو در خصوص حملات سایبری و توان تخریبی آنها پرسش‎هایی مطرح شده است: اینکه حملات سایبری چیست و تا چه اندازه می‎توان با توسل به آنها در فضای مجازی به گروه تروریستی داعش خسارت وارد کرد.


پر بیننده ترین ویدئو ضد داعش از گروه
بنابر این گزارش، روزنامه "لا تربیون" فرانسه نخستین بار صحت این ویدئو را که ادعا می‎شود از طرف یک عضو این گروه اعلام شده است را زیر سوال برد.

پر بیننده ترین ویدئو ضد داعش از گروه
یک عضو این گروه با تقدیر از زیر سوال رفتن صحت این ویدئو اعلام کرد گروه ناشناس تاکنون 900 تارنمای اجتماعی حامی سازمان‎های تروریستی را هک کرده است.

پر بیننده ترین ویدئو ضد داعش از گروه

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز