تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
ظریف در دیدار نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل:

ماه‌ها تجاوز جز ویرانی زیرساخت‌های یمن نتیجه‌ای نداشت

وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر توقف شرایط فاجعه بار در یمن، گفت: ماهها تجاوز و رویکردهای نظامی جز ویرانی زیرساخت‌های یمن و کشته و زخمی شدن مردم بیگناه این کشور نفعی نداشته است.
کد خبر: ۷۱۷۸
محمد جواد ظریف

اخبار معاصر: اسماعیل ولد الشیخ احمد نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن عصر چهارشنبه در تهران با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار نماینده ویژه دبیرکل ضمن ارائه گزارشی از آخرین تحولات یمن و روند سیاسی حل بحران در این کشور، بر مشارکت و انعطاف همه گروه‌های یمنی در پروسه سیاسی آغاز شده تاکید کرد و نقش و اهمیت جمهوری اسلامی ایران را در این مذاکرات مفید و تعیین کننده دانست.

در این دیدار وزیر امور خارجه کشورمان هم ضمن تاکید بر مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر برقراری آتش بس و موفقیت روند سیاسی آغاز شده، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر نقش و اعتبار سازمان ملل متحد در یافتن راه‌حل سیاسی بحران در یمن تاکید دارد و خواستار مشارکت همه گروه‌های یمنی در این فرآیند است.

ظریف با بیان این نکته که شرایط فاجعه بار در یمن باید متوقف شود، افزود: ماه‌ها تجاوز و رویکردهای نظامی جز ویران ساختن زیرساخت‌های یمن و کشته و مجروح شدن مردم بیگناه این کشور نفعی در بر نداشته است.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز