تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 خبر داد

اجرای مانور محیط زیستی نشت مواد شیمیایی در بزرگراه فتح

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 ، از اجرای مانور محیط زیستی نشت مواد شیمیایی در بزرگراه فتح با همکاری ستاد پیشگیری و مدیریت بحران منطقه خبر داد.
کد خبر: ۷۲۱۲
اجرای مانور محیط زیستی نشت مواد شیمیایی در بزرگراه فتحاخبار معاصر: افشین سارویی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: این مانور در راستای سیستم مدیریت محیط زیست، بر مبنای استاندار جهانی ISO14001 با همکاری ستاد پیشگیری و مدیریت بحران منطقه به صورت مشترک برگزار شد.

وی در ادامه افزود: باتوجه به اینکه منطقه 21 منطقه ای صنعتی است، مانور فوق الذکر در جهت احراز آمادگی یگانهای عمل کننده ، همکار و پشتیبان در برابر حوادث شیمیایی و به همت ستاد پیشگیری و مدیریت بحران منطقه برگزار و نقاط ضعف و قوت شناسایی و جهت بهبود عملکرد مورد بررسی قرار گرفت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 همچنین بیان داشت: یکی دیگر از اهداف برگزاری این مانور مدیریت وقایع و اتفاقات غیر قابل پیش بینی در حوزه ی محیط زیست شهری بر اساس پتانسیل و قابلیت های موجود منطقه بوده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: از آنجا که تبعات منفی و مخرب وقایع محیط زیستی، شهر و شهروندان را تهدید می‌کند، باید به صورت عملیاتی و ویژه، نسبت به برنامه ریزی و و مدیریت عوارض سوء ناشی از حوادث فرضی محیط زیستی اقدام شود.

سارویی در پایان، خط مشی اصلی حوزه ی خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 را در اجرای این مانور، سنجش میزان آمادگی نیروها و عوامل این حوزه، در برابر بروز حوادث شیمیایی و  در ادامه استاندارد سازی اقدامات عملیاتی در برابر حوادث مشابه دانست.

انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز