تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

حمید فرخ‌نژاد به فیلم «175 غواص» پیوست

حمید فرخ‌نژاد در یکی از نقش‌های اصلی فیلم سینمایی «175 غواص» به گروه تولید این فیلم سینمایی اضافه شده است.
کد خبر: ۷۲۶۸
حمید فرخ‌نژاداخبار معاصر: فیلم سینمایی «175 غواص» که به تهیه‌کنندگی محمد آزادی مهربانی و کارگردانی سعید چاری مراحل برای حضور در جشنواره فیلم فجر پیش‌تولید خود را پشت سر می‌گذارد، با پایان نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی توسط ثنا صادقی به انتخاب بازیگران  خود رسیده است.

با پیش بینی انجام شده عوامل تولید و دست‌اندرکاران این فیلم سینمایی در تلاش هستند تا با اضافه شدن بازیگران و هنرمندان سینمایی و تلویزیونی کار تولید خود را از نیمه آذر ماه سال جاری در تهران جلوی دوربین ببرند.

عوامل تولید این فیلم سینمایی با حمید فرخ‌نژاد به توافق رسیدند و قرار است که این بازیگر سینما در یکی از نقش های «175 غواص» ایفای نقش کند. مذاکره با دیگر بازیگران فیلم نیز ادامه دارد و قرار است چند بازیگر مطرح سینمای ایران نیز تا چند روز آینده به این پروژه اضافه شوند.

فیلمبرداری این فیلم سینمایی قرار است که در تهران، شهرک سینمایی دفاع مقدس، اصفهان، مازندران و آبادان انجام شود. در حال حاضر فیلمنامه «175 غواص» طبق نظر کارگردان و مشاوران پروژه در حال بازنویسی مجدد است تا در زمان باقی‌مانده تا آغاز فیلمبرداری، فیلمنامه کار آماده شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: عملیات «کربلا 4» لو می‌رود و بخاطر این خیانت، لشگری که فرمانده ای آن را حبیب و حاج کاظم بر عهده داشتند گرفتار عراقی ها شده و زمین گیر می‌شوند. در نتیجه این حرکت همه رزمنده‌ها شهید و مجروح شدند. در این حال حاج کاظم می‌خواهد نیروهایش را به عقب برگرداند اما حبیب مجروحین را تنها نمی گذارد... سالها می‌گذرد و حبیب بر نمی‌گردد تا اینکه در سال 94 پیکر حاج حبیب توسط حاج کاظم که اکنون رئیس تفحص است در یک گور دسته جمعی پیدا می‌شود که 175 غواص دست بسته را که زنده به گور شده بودند به خاک وطن باز می‌گرداند...

از عوامل انتخاب شده فیلم تا کنون حضور سعید چاری کارگردان . محمد ازادی مهربانی تهیه کننده حسین ملکی به عنوان مدیر فیلمبرداری . ثنا صادقی فیلمنامه نویس . سید محمد پاچناری به عنوان مدیر تولید و ناصر ناصری منش مشاور پروزه قطعی شده است


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز