تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰

دود غلیظ در آسمان تهران/حریق ادامه دارد

سخنگوی آتش نشانی درباره حادثه حریق در ایستگاه 4 توچال گفت: ماموران یک ساعت گذشته شاهد دود شدیدی بین دو ایستگاه 2 و 4، بالاتر از ایستگاه دوم توچال، بودند. متاسفانه این منطقه، مسیر ماشین رو ندارد و ماموران از طریق تله کابین، موقعیت را شناسایی و اقدام به اطفای حریق کردند.
کد خبر: ۷۲۷۱
اخبار معاصر :جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی در باره حادثه حریق در ایستگاه 4 توچال گفت: ماموران یک ساعت گذشته شاهد دود شدیدی بین دو ایستگاه 2 و 4، بالاتر از ایستگاه دوم توچال، بودند، متاسفانه این منطقه،مسیر ماشین رو ندارد و ماموران از طریق تله کابین موقعیت را شناسایی و اقدام به اطفای حریق کردند.
دود غلیظ در آسمان تهران/حریق ادامه دارد
وی در ادامه با بیان  این مطلب که تانکر سوختی حاوی گازوئیل که در اتاقک آجری برای حفاظت از باران بود، دچار حریق شد، افزود: ماموران آتش نشانی توسط چهارچرخ های کوهستانی در حال انتقال خاموش کننده ها هستند.

ملکی در خاتمه تصریح کرد: اقدامات اطفای حریق انجام شده است اما گازوئیل به صورتی است که بعد از خاموشی مجددا شعله ور میشود و باید چندین بار اطفای حریق انجام شود.عوامل آتش‌نشانی به دنبال خنک‌کردن این مخزن هستند تا بتوان از این طریق حریق را به طور کامل مهار و اطفا کنند.

سخنگوی آتش نشانی در خاتمه بیان کرد: براساس گزارش های اولیه خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

گفتنی است تانکر سوخت ثابت در سایت رادیویی ناجا در ارتفاعات توچال طعمه حریق شده و علت حادثه هنوز اعلام نشده است.


انتهای پیام/ انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز