تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۳.۷۹°
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

عوامل ترور کارمندان ثبت احوال و معلمان سیستان و بلوچستان بازداشت شدند

معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات گفت: در پی سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی دیروز سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان سیستان و بلوچستان، عوامل ترور کارمندان ثبت احوال و معلمان استان نیز بازداشت شدند.
کد خبر: ۷۳۲۱
عوامل ترور کارمندان ثبت احوال و معلمان سیستان و بلوچستان بازداشت شدند

اخبار معاصر: معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات گفت: در پی سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی دیروز سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان سیستان و بلوچستان و کشف و انهدام یک تیم تروریستی با ضربه اطلاعاتی و کشف 150 کیلوگرم مواد منفجره در قالب 10 بمب ،عوامل ترور کارمندان ثبت احوال و معلمان استان نیز بازداشت شدند .

گفتنی است معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات روز گذشته نیز در گفت و گو با شبکه خبر گفت: در استان سیستان و بلوچستان با همکاری مرز نشینان در جدار مرزهای شرقی کشور یک گروه تروریستی منهدم شد.

وی ادامه داد: این گروه که با حمایت برخی از کشورهای منطقه فعالیت می کرد قصد داشت با انفجار 150 کیلوگرم مواد منفجره در مسیرهای مواصلاتی، مرزهای مناطق عمومی راسک_ایرانشهر را نا امن کند.

معاون وزیر اطلاعات اظهار کرد: با هوشیاری و اقدامات سربازان گمنام امام زمان تیم تروریستی گروهک های ضد انقلاب که با هدف اقدامات خرابکارانه وارد کشور شده بود در آذربایجان غربی منهدم شد.

این مسئول افزود: مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات از این تیم ترویستی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز