تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

تاکنون موردی از حضور داعش در تهران،گزارش نشده است

سردار ساجدي نيا در خصوص شایعات حضور داعش در تهران اظهار کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر حضور داعش در تهران به دست ما نرسیده است؛ اما باید گفت همکاران در مجموعه پایتخت، در راستای جلوگیری از هر نوع اتفاق، در آماده باش به سر می‌برند.
کد خبر: ۷۳۳۳
اخبار معاصر: سردار ساجدی نیا،فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص کشف مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان اظهار کرد: شب گذشته 11نفر از مواد فروشان را دستگیر کرده اند که از این باند یک تن مواد مخدر کشف شد.
تاکنون گزارشی درخصوص حضور داعش در تهران،گزارش نشده

وی در ادامه با بیان این مطلب که تمامی قاچاقچیان به استثنای رئیس باند که در حال حاضر در پاکستان است دستگیر شده اند، افزود: طی چند ماه گذشته یک هزار و 800 تُن مواد مخدر، کشفیات داشته ایم که از آغاز سال تا کنون 42 درصد افزایش کشفیات داشتیم. در این راستا 41 باند  شناسایی و همچنین 500 نفر از مواد فروشان دستگیر شده اند.

سردار ساجدی نیا از کشف 12 تن مواد مخدر طی 8 ماه گذشته خبر داد و گفت: مسیر ترانزیت انواع مواد مخدر از شرق کشور به تهران بوده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص شایعات حضور داعش در تهران اظهار کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر حضور داعش در تهران به دست ما نرسیده است، اما باید گفت همکاران در مجموعه پایتخت در راستای جلوگیری از هر نوع اتفاق در آماده باش به سر می‌برند.

وی در خصوص تمهیدات در انتخابات اظهار کرد: اگر میتینگ‌های انتخاباتی، مجوزهای لازم را داشته باشند، هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز