تهران ۱۰.۹۹° كمينه ۱۰.۷۹°  بیشینه ۱۰.۹۹°
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

تایید بازداشت پسر وزیر ارشاد دولت اصلاحات

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در پاسخ به سئوال درباره صحت بازداشت پسر یکی از وزرای دولت اصلاحات و ربط آن به پرونده دکل نفتی گفت: بله این بازداشت صحت دارد و درست است.
کد خبر: ۷۳۶۴
محسنی اژه ایاخبار معاصر: سخنگوی قوه قضاییه با یادآوری اربعین حسینی گفت: در آستانه  اربعین حسینی هستیم و با سالار این قافله اربعین حضرت سجاد(ع) و زینب (س) همنوایی می کنیم و امیدواریم بتوانیم عزاداران خوبی باشیم و آنچه شایسته اربعین است را انجام دهیم.

وی در ادامه و با اشاره به قطعنامه ای که علیه ایران به تازگی صادر شده است گفت: یک قطعنامه غیر الزام آور به بهانه عدم رعایت حقوق بشر درایران علیه ما صادر کرده اند که حقیقتاَ مضحک و شرم آور است که سازمان های بین المللی و امثال آمریکا اعلام کنند که مدافع  حقوق بشر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با بیان اینکه صدور بیانیه علیه ایران از سوی نهادهای بین المللی را اقدامی قابل تأمل و البته شرم آور دانست و افزود: این روزها برای همه روشن شده است کسانی که داعش را مسلح کردند، داعشی که قصد کرده بود نفت عراق را خریداری کند کسانی که داعش را در جهت فروش و استخراج نفت کمک کردند خوب می دانند با فروش غاصبانه نفت چه ظلم هایی طی چندین سال به مردم مظلوم روا داده شد و همه اینها مورد حمایت غرب بویژه آمریکا، اسرائیل و برخی از کشورهای منطقه بوده است.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اتفاقاتی که در عراق رخ داده است، گفت: این افراد موزه های عراق را سرقت کرده و آن را در غرب و کشورهای غربی فروختند و این درحالی بود که تمامی این اموال شناسنامه دار بودند و متاسفانه غربیان آنها را از داعش خریدند که همگی اینها قابل تأمل است.
 
وی با محکوم کردن حادثه تروریستی پاریس گفت: اتفاقی که در فرانسه رخ داد از نظر ما محکوم است اما جالب اینجاست که از همین اقدام مردم را بدون حکم قضایی مورد برخی آزارها قرار دادند و بسیاری از اقداماتی که مدعی هستند غیر قانونی است را به بهانه بازجویی انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای ادامه داد: در طول تاریخ پرونده اسرائیل و حامیانش در رابطه با نقض اولیه حقوق بشر بسیار دیده شده است و همین امثال آمریکا واسرائیل ادعا می کنند که در ایران حقوق بشر رعایت نمی شود و می پرسند چرا قاچاقچیان مواد مخدر در ایران مجازات می شوند.

آخرین آمار کشفیات مواد مخدر
 
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه مجازاتها در ایران طبق قوانین و مقررات صورت می گیرد، گفت: در همین آبان ماه فقط در یک محموله در استان یزد بیش از 2000 کیلو تریاک و بیش از 350 کیلو هروئین از یک محموله قاچاق کشف شده است و اگر این میزان توزیع می شد افرادی بسیاری را آلوده می کرد.

سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به میزان: تایید خبر بازداشت پسر وزیر دولت اصلاحات در ارتباط باپرونده دکل نفتی

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در پاسخ به سئوال درباره صحت بازداشت پسر یکی از وزرای دولت اصلاحات و ربط آن به پرونده دکل نفتی گفت: بله این بازداشت صحت دارد و درست است.

آخرین وضعیت پرونده جیسون رضاییان

وی ادامه داد: علت بازداشت نیز درمورد همان پرونده ای است که عنوان کردید؛ اما اینکه چقدر در این پرونده نقش داشته است را نمی توان فعلا گفت ولی این فرد بازداشت شده و اکنون در زندان است.

خبر در حال تکمیل/



انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز