تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

اختلاف میان دو ملی‌پوش پرسپولیس بالا گرفت+ عکس

دو ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس با یکدیگر اختلاف عمیقی پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۷۴۰۱
 اخبار معاصر: فرصت‌های متعدد از دست رفته پرسپولیس در چند بازی اخیر باعث شده حاشیه‌ها و حرف و حدیث‌هایی بین بازیکنان این تیم ایجاد شود و بعضی مهره‌های پرسپولیس مدعی شوند که اگر به آنها پاس داده می‌شد، سرنوشت موقعیت‌های از دست رفته چیز دیگری بود.

عالیشاه یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس است که در دربی 81 دو فرصت عالی را از دست داد و در بازی مقابل ذوب‌آهن هم بخت مسلم تیم 10 نفره خود را در دقایق پایانی خراب کرد تا هم تیم ملی و هم اعتماد هم‌تیمی‌های خود را از دست بدهد.

از طرف دیگر 7 فرصت طلایی که طارمی در بازی مقابل استقلال اهواز خراب کرد باعث شد عالیشاه مدعی شود بازیکنان سرخ‌پوش به او پاس نمی‌دهند.
اختلاف میان دو ملی‌پوش پرسپولیس بالا گرفت
امید عالیشاه بعد از پایان بازی مقابل استقلال اهواز در میکسدزون به خبرنگاران گفت: در صحنه‌ای رامین رضاییان می‌توانست با پاسش مرا درموقعیت دروازه خالی قرار دهد اما این کار را نکرد.

این بازیکن پرسپولیس در مورد این‌که در یکی از صحنه‌ها که رامین رضاییان توپ را از دست داده بود با حالت بدی به مدافع تیمش نگاه کرد، خاطرنشان ساخت: بی‌مورد حاشیه درست نکنید، من به فکر موفقیت تیم بودم، فکر می‌کنم رامین مرا ندید وگرنه می‌توانست با پاسی راحت مرا در موقعیت دروازه خالی قرار بدهد.

انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز