تهران ۱۹.۸۴° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۱۹.۹۹°

۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
آمریکا می خواهد داعش را نابود کند؟!

جوک سیاسی اوباما

دولت اسلامی یا همان داعش پیش از این به عنوان گروهی که مخالف بشار اسد است و می‎خواهد مردم سوریه را از دست او نجات‎دهد شناحته می‎شد.
کد خبر: ۷۴۴۱
جوک سیاسی اوباما
اخبار معاصر: آمریکایی ها و کشورهای غربی و عربی حمایت های گسترده ای از گروه های تروریستی در سوریه و عراق کرده‎اند. داعش بیشتر از همه حمایت شده است چون توانسته است نسبت به بقیه گروه ها پیشرفت های بیشتری هم داشته باشد.

پس از وقایع تروریستی پاریس که داعش آن را بر عهده گرفت، غرب خود را آماده مقابله با این گروه تروریستی می کند. ظواهر امر اینگونه نشان می دهد اما همچون سال های گذشته، تنها در اندازه حرف و یک شوی سیاسی باقی مانده است.

اوباما که در سفر دوره ای خود به ترکیه وکشورهای شرق آسیا در کنفرانس مطبوعاتی در کوالالامپور پایتخت مالزی حاضر شده بود؛ ، در پایان سفر 9 روزه خود درباره مبارزه با تروریست ها ادعا کرد؛ آمریکا «دولت اسلامی» را بزرگترین دشمن خود می‌داند. او از ولادیمیر پوتین خواست به ائتلاف بین‌المللی بپیوندد و دست از حمایت از بشار اسد بردارد. 

اوباما در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: نابودی داعش تنها یک هدف واقع‌بینانه نیست، بلکه ما در حال عملی کردن آن هستیم.

در نقد سخنان و مواضع اوباما چند نکته قابل ذکر و بررسی است.

اگر بر اساس سخنان آمریکایی ها و غربی ها تنها داعش را به عنوان گروه تروریستی تلقی کنیم، این گروه جنایتکار چند سال است که در سوریه و عراق جنایت می کند و از جنایت های خود به صورت خیلی حرفه ای فیلم می گیرد د و آنها را در شبکه های گوناگون پخش می کند.
انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
برچسب ها : جوک سیاسی اوباما
ارسال نظر

آخرین اخبار روز