تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۰.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
مرفاوی:

کی‌روش اگر ناراضی است، چرا قراردادش را تمدید کرد

سرمربی پیشین استقلال معتقد است که شرایط روحی استقلال برای بازی جام حذفی بهتر از نفت تهران است.
کد خبر: ۷۴۶۱
صمد مرفاوی

اخبار معاصر: صمد مرفاوی ابتدا درخصوص نتایج خوب استقلال در لیگ امسال اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی دارد و امتیازهایی که جمع کرده از لحاظ روحی و روانی به این تیم کمک کرده است. به نظر من صدرنشینی به استقلال اعتماد به‌ نفس می‌دهد و نقش مهمی در بازی‌های آینده خواهد داشت. نکته مهم درمورد استقلال این است که در خط حمله خیلی خوب از فرصت‌های گلزنی استفاده می‌کند و این امتیازی است که بسیاری از تیم‌های لیگ‌برتری از آن برخوردار نیستند.

وی در ادامه درمورد شانس قهرمانی استقلال افزود: از حالا نمی‌توان در این مورد به‌ صورت جدی و قاطع صحبت کرد. فاصله تیم‌ها بسیار نزدیک است و در نیم‌فصل دوم باید منتظر اتفاقات باشیم با این حال فکر می‌کنم استقلال یک مدعی جدی محسوب می‌شود.

مرفاوی درمورد اینکه بهترین بازیکنان استقلال تا اینجای فصل چه کسانی بوده‌اند، گفت: وقتی تیمی خوب نتیجه می‌گیرد، طبیعتا همه بازیکنان عملکرد خوبی دارند. به نظر من استقلال در هر پست بازیکنان تعیین‌کننده‌ای دارد. فکر می‌کنم امید ابراهیمی، روزبه چشمی و جابر انصاری تا الان بهترین‌های استقلال بوده‌اند.

مرفاوی درخصوص تقابل استقلال و نفت تهران در جام حذفی گفت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند، هرچند که معتقدم نفت هنوز به آمادگی صد درصد نرسیده است. پیش‌بینی نتیجه این بازی خیلی سخت است ولی فکر می‌کنم استقلال از لحاظ روحی وضعیت بهتری نسبت به نفت دارد.

مرفاوی در پایان درمورد چالش‌های کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال درباره امکانات در نظر گرفته شده برای تیم ملی گفت: طبیعی است که کی‌روش باتوجه به تیم‌هایی که قبلا با آنها کار کرده است، امکانات قوی بخواهد. او چهار سال در ایران بود و از شرایط فوتبال ما آگاهی داشت. اگر کی‌روش ناراضی است، پس چرا قراردادش را تمدید کرد؟ من معتقدم باید یک تعامل خوب بین فدراسیون و کی‌روش برقرار شود.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز