تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۳.۷۳°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹

انتقام مرگبار برادرزن از شوهر خواهر

مردی که شوهر خواهر خود را قربانی یک انتقامجویی کرده بود، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
کد خبر: ۷۵۶۸
قتلاخبار معاصر: پنجم آبان سال 92 ماموران پلیس در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه در شهرک وایین شهریار به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد که مرد 40 ساله ای مقابل خانه اش با شلیک سه گلوله به قتل رسیده است. با مشخص شدن این موضوع جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این باره آغاز شد.

در ادامه کارآگاهان دریافتند که مقتول با برادرزن خود اختلاف داشته است. بنابراین مرد جوان دستگیر شد و در بازجویی ها به قتل دامادشان اعتراف کرد.

وی به ماموران گفت: من به رابطه همسرم و شوهر خواهرم مشکوک شده بودم، برای همین وقتی از همسرم جدا شدم. بعد از طلاق متوجه شدم مقتول، همسر سابقم را صیغه کرده است. خیلی عصبانی شده بودم و می‌دانستم این مرد باعث شده زندگی‌ام خراب شود. به همین دلیل تصمیم به قتل او گرفتم. آن روز به خانه خواهرم  رفتم و شوهرخواهرم را به بهانه صحبت با هم به یک خیابان خلوت کشاندم و سپس او را کشتم.

با اعترافات این مرد پرونده وی برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. این مرد صبح دیروز در مقابل قضات دادگاه از خودش دفاع کرد. در این جلسه خانواده اولیای دم و فرزندان مقتول برای داییشان درخواست قصاص کردند. مرد جوان نیز به قضات گفت: من برای دفاع از ناموسم دست به این قتل زدم. من مقتول را مثل برادرم دوست داشتم، ولی وقتی فهمیدم خیانت کرده است این تصمیم را گرفتم.

در پایان این جلسه نیز هیات قضایی وارد شور شدند تا رای نهایی در خصوص این پرونده را صادر کنند.



انتهای پیام/ انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز