تهران ۷.۹۹° كمينه ۵.۷۹°  بیشینه ۷.۹۹°
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳

انتشار اوراق بهادار بین المللی

مدیرعامل بانک توسعه صادرات اعلام کرد: این بانک با مذاکراتی که با بانک های معتبر دنیا انجام داده است، در پساتحریم اوراق بهادار در بازارهای بین المللی منتشر می کند.
کد خبر: ۷۵۸۳
اخبار معاصر: علی صالح آبادی در "همایش تامین مالی توسعه شهری" اظهار کرد: تامین مالی توسعه شهری یک مسئولیت اجتماعی است و شرکتهای تامین سرمایه  نقش مهمی در انجام این مسئولیت برعهده دارند.
انتشار اوراق بهادار بین المللی

وی با اعلام اینکه شرکت های تامین سرمایه زنجیره تکمیلی بانکها هستند افزود: این شرکت ها بازوی تامین سرمایه برای بانکها قلمداد می شوند و می توانند به ارتقای زیرساختهای شهری و بهبود خدمات این حوزه کمک کنند.

وی تصریح کرد: توسعه اتفاق نمی افتد مگر اینکه مدیریت شهری مدرن شود و خدمات شهری بهبود یابد و این مقوله فقط مختص کلان شهرها نیست.

صالح آبادی با ارجاع به تجربه ایجاد شرکت های تامین سرمایه در اواسط دهه 80 یادآور شد: در استفاده از منابع بخش خصوصی طبعا" سودآوری مطرح است و باید پروژه های سودآور را به مردم معرفی کنیم.
انتشار اوراق بهادار بین المللی
وی با اشاره به تاثیر متقابل شرکتهای تامین سرمایه و بانکها و موضوعات حوزه شهری بر یکدیگر اذعان داشت: دست اندرکاران حوزه شهری باید با سازوکارها و ابزارهای تامین مالی جدید چون صکوک آشنا شوند.

وی بخش اقتصاد شهری را بخش عظیمی دانست که امکان مناسبی برای حضور در بازار سرمایه دارد و افزود: شرکت تامین سرمایه آرمان که با پشتوانه بانک توسعه صادرات و بانک شهر فعالیت می کند امکان مناسبی برای کمک به زیرساختهای شهری در اختیار دارد.

صالح آبادی ادامه داد: یکی از تصمیمات شرکت تامین سرمایه آرمان افزایش حجم انتشار اوراق در بازار سرمایه است.

همایش "تامین مالی توسعه شهری" با هدف ارتقاء دانش و فرهنگ تامین مالی و تبیین انواع روش های آن در حوزه شهری و ارائه تجارب موفق کشور ، امروز در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز