تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

سپاهان اسیر سرمای تبریز می‌شود؟

هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با دیدارهایی آغاز می‌شود که می‌توانند سرنوشت نیم فصل را تا حدودی تعیین کنند.
کد خبر: ۷۶۳۷
بازی سپاهان و استقلال خوزستاناخبار معاصر: مشهد، تبریز و تهران؛ آغاز هفته سیزدهم لیگ برتر پانزدهم در این سه شهر خواهد بود. شرق و غرب و مرکز ایران و سه قطب فوتبال کشور در حالی از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر میزبانی می‌کنند که می‌توانند شروع کننده خوبی برای یک هفته سرنوشت‌ساز باشند. هفته‌ای که پیش از پایان نیم فصل می‌تواند سرنوشت تیم‌های صدرجدول را تعیین کند.

سیاه‌جامگان مشهد - صبای قم
مشهدی‌های تازه‌وارد این فصل نتوانستند شرایط خوبی داشته باشند. تیمی که پس از گذشت 12 هفته از لیگ هنوز امتیازاتش دو رقمی نشده و سیاه‌جامگانی‌ها با دو مربی بیشتر از امتیازگیری در حواشی از سایر حریفان پیش افتاده‌اند. این حواشی اخیراً به داستان درگیری محسن فروزان با فرهاد کاظمی مربوط می‌شد که این تیم را وارد حواشی زیادی کرد. حالا شاگردان فرهاد کاظمی باید در چنین شرایطی با صبای قم مصاف دهند. تیمی که با هدایت علی دایی بیش از حد انتظار عمل کرده و شاید کسی فکر نمی‌کرد تیمی که آماده‌سازی خوبی پیش از فصل نداشته، بتواند در بالای جدول قرار بگیرد. صبا اکنون با 19 امتیاز بین 6 تیم بالانشین جدول است و البته فاصله زیادی هم با رقبای بالادستی ندارد. مطمئناً شاگردان علی دایی مقابل سیاه‌جامگان پرحاشیه به فکر کم کردن این فاصله هستند.

گسترش‌فولاد تبریز - سپاهان اصفهان
در اینکه سپاهان با ایگور استیماچ تغییر کرده است، شکی نیست. تیمی که اکنون شرایط خوبی پیدا کرده و مطمئناً پس از حذف از رقابت‌های جام حذفی انگیزه بالایی هم در لیگ دارد. طلایی‌پوشان اصفهانی البته در شرایط سختی به گسترش‌فولاد رسیده‌اند. تیمی که در هوای سرد تبریز باید از تیمی میزبانی کند که فقط 3 امتیاز از آن کم دارد و مطمئناً این بهترین فرصت برای کم کردن فاصله‌ها و رسیدن به جمع مدعیان است. شاگردان فراز کمالوند با 17 امتیاز باید با سپاهان 20 امتیازی رقابت بدهند که این روزها شوک تغییر سرمربی را پشت سر گذاشته‌اند و هیچ بعید نیست در چنین شرایطی هم متزلزل نشان دهند.

راه‌‌آهن - استقلال خوزستان
شاید این روشی جدید در سیستم مدیریتی باشگاه‌های فوتبال ایران برای وارد کردن شوک به تیمی متزلزل باشد؛ تمدید 5 ساله قرارداد با سرمربی که هنوز موفقیتی کسب نکرده است. راه‌آهنی‌ها به این شکل خواستند به تیم‌شان شوک وارد کنند و از همین‌رو به مهدی تارتار اعتماد کردند. قرارداد این مربی برای 5 سال دیگر تمدید شد تا راه‌آهن پیش از دیدار سخت مقابل استقلال خوزستان بالانشین روحیه بگیرد. راه‌آهنی که این فصل پدیده‌های زیادی هم از جمله میلاد و مهرداد محمدی در ترکیبش دارد و مطمئناً این تیم می‌تواند با این بازیکنان خطرناک عمل کند؛ حتی اگر حریف استقلال خوزستانی باشد که خودش این فصل در حد یک پدیده عمل کرده است. عبدالله ویسی با بازیکنانی گمنام و جوان در بالای جدول جولان می‌دهد و سایه به سایه استقلال حرکت می‌کند. با توجه به برنامه بازی‌ها، استقلال خوزستان می‌تواند این هفته صدرنشین شود و صدرنشینی را حفظ کند.

برنامه کامل هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

یکشنبه، 8 آذرماه 94
سیاه‌جامگان مشهد - صبای قم، ساعت 14:30، ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد
گسترش‌فولاد تبریز - سپاهان اصفهان، ساعت 15، ورزشگاه اختصاصی گسترش‌فولاد
راه‌‌آهن - استقلال خوزستان، ساعت 15:15، ورزشگاه شهدای شهر قدس

دوشنبه، 9 آذرماه 94
نفت تهران - پرسپولیس، ساعت 15، ورزشگاه تختی تهران
ملوان بندرانزلی - تراکتورسازی تبریز، ساعت 15:15، ورزشگاه تختی انزلی
ذوب‌آهن اصفهان - پدیده خراسان، ساعت 15:15، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
استقلال اهواز - فولاد خوزستان، ساعت 15:30، ورزشگاه تختی اهواز
استقلال - سایپا، ساعت 17:30، ورزشگاه آزادی تهران



انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز